Marketing Report
Hearst kiest voor online-advertentieplatform Teads

Hearst kiest voor online-advertentieplatform Teads

Het online-advertentieplatform Teads heeft een kantoor in Amsterdam geopend na het winnen van lokale partnerships met onder meer Hearst op het gebied van in-read advertising-technologie.

In Nederland is Teads nog relatief onbekend, maar in andere landen heeft het bedrijf al succes met het aanbieden van advertentievormen, met name display en video, die binnen de contentomgeving worden getoond.

Teads sloot vorig jaar mondiale partnerships met BBC, The Economist and Vice Media, plus een EEA-deal met The Guardian. Het techplatform voor advertising van Teads bereikt elke maand inmiddels meer dan 1,5 miljard mensen wereldwijd. De online reclame onderscheidt zich door creativiteit, technische innovaties en AI-driven optimisatie.

Fabio Corona, managing director van Teads Netherlands: “We are hugely excited to be officially launching in the Netherlands. It is a great hub for both technology and creativity, with local brands and agencies leading the way in Europe with their digital strategies. Teads is a perfect fit in this ecosystem and the response to our launch has already been brilliant. We are looking forward to showing what The Global Media Platform can deliver for businesses across the region.”

Luc van Os, CEO van Hearst Magazines Netherlands: “The focus for 2019 is to expand Hearsts’ brands 360-degree media approach in order to flourish and thrive as a digital business, with and for advertisers. We choose to work with preferred partners that fit our brands in terms of quality and creativity, Teads is the perfect partner for the growth we are aiming for.”

www.hearst.nl
www.teads.com

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief