Hearst Create vier nominaties op zak voor Grand Prix Content Marketing

Hearst Create vier nominaties op zak voor Grand Prix Content Marketing

19-10-2018 09:31:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 905 | Tags:

Contentmarketingbureau Hearst Create, onderdeel van Hearst Netherlands, is vier keer genomineerd bij Grand Prix Content Marketing Awards, waarvan tweemaal voor Dremel: Award B2C en Distributiestrategie.

De internationale multichannelcontentstrategie, het creatieve concept en de content die Hearst Create ontwikkelt voor Dremel, onderdeel van Bosch, valt in 2018 meerdere jury’s op. Zo werd Hearst Create vorige maand genomineerd door de Digital Communication Award in de categorie Customer Journey, wonnen ze in de categorie Video en werden ze genomineerd voor Content Strategy tijdens de Content Marketing Awards in Cleveland. Bij de Best of Content Marketing in Wenen werd Dremel op de shortlist geplaatst binnen de categorie beste Video Tutorial, beste Internationale Kommunikation en Content Strategy.

Samantha Nagtegaal, Senior Digital Consultant bij Hearst Create: “Dremel is een fantastische en uitdagende klant om voor te werken: met een global contentstrategie en de uitrol daarvan in meer dan 60 landen. Wij ontwikkelden als basis voor deze strategie een innovatief model; de content- & conversionmap, waarin de contentformats, kanalen en persona-attitudes in de fasen van de user journey worden geplot. Samen met een slim distributieplan en datagedreven optimalisatie zorgen we ervoor dat onze persona’s in elke stap van hun customer journey content geserveerd krijgen die er werkelijk toe doet. Een aanpak van A tot Z waar ons contentmarketinghart sneller van gaat kloppen. We zijn erg trots dat jury’s over de hele wereld en nu ook de Content Marketing Grand Prix jury deze praktische, schaalbare en toetsbare contentmarketingaanpak waardeert.”

Loes van Dokkum, Director bij Hearst Create: “Ons team heeft tot doel consistent te bouwen aan loyale addressable audiences en thought leadership voor onze opdrachtgevers. Dit zijn belangrijke marketingassets waarin duurzaam waarde wordt opgebouwd voor het merk met meetbaar positieve resultaten op meerdere gebieden, van merkpositionering tot conversie en ambassadeurschap. Dat ons werk voor en met Dremel zo gewaardeerd wordt door vakgenoten is een geweldige aanmoediging voor het gehele Dremel- en Hearst Create-team en ben ik erg blij mee.” 

Danielle Beuker, Brand & Communications Manager bij Dremel: “ Vanuit Dremel hadden we een partner nodig die zowel contentstrategie, creatie en implementatie naar een hoger niveau kon tillen. Hun doordachte ideeën, kwaliteitsbewaking en kennis van data en kanalen helpen ons wereldwijd relevante content op te zetten en te distribueren voor onze doelgroep, de makers. Door de passie voor content die we samen delen hebben we al diverse nominaties en prijzen binnengehaald, waar we super trots op zijn.”

Of Dremel en de overige nominaties omgezet worden in een award of bekroning wordt bekendgemaakt op 22 november.

Holland Herald, het inflight magazine dat Hearst Create voor KLM bedacht en maakt is bij de Grand Prix Content Marketing genomineerd in de categorie Beste Fotografie. Het inflight magazine dat Hearst Create maakt voor Kenya Airways kreeg een nominatie in de categorie Beste Infographic.

www.hearst.nl

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.