Hearst Create en KLM intensiveren samenwerking

Hearst Create en KLM intensiveren samenwerking

27-09-2018 11:52:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 2057 | Tags:

Vanaf dit najaar worden KLM’s Flying Dutchman, het loyalty magazine voor frequent flyers en het inflight shopping magazine Sky High Collection door Hearst Create gemaakt. Deze maand ligt het eerste nummer van Sky High Collection op de KLM-vluchten aan boord. Het eerste nummer van het totaal gerestylde kwartaalmagazine Flying Dutchman valt in december bij Flying Bluedeelnemers op de deurmat.

Sinds 2014 maakt Hearst Create het inflight magazine Holland Herald voor KLM. Door Sky High Collection en Flying Dutchman aan het portfolio toe te voegen, vindt de redactionele aansturing voortaan centraal plaats. KLM gaat op deze manier optimaal gebruikmaken van de premium reiscontent die Hearst Create voor hen maakt en zo wordt er optimale synergie gecreëerd tussen de diverse kanalen. Hierdoor wordt de KLM-reiziger nog beter bediend, zowel tijdens de vlucht als thuis.

Daphne Hoogenboom, mediamanager op de Customer Experience-afdeling van KLM: "In 2014 hebben we Holland Herald toevertrouwd aan Hearst Create, en heeft het magazine een succesvolle restyling ondergaan. Toen Flying Dutchman ook toe was aan vernieuwing, zijn we met Hearst Create de uitdaging aangegaan om een prachtig nieuw vormgegeven magazine te maken waarvan alleen de naam nog hetzelfde blijft. Daarbij maken we maximaal gebruik van de mooie (reis)content die op de redactie gemaakt wordt. Wij vertrouwen erop dat de samenwerking met Hearst Create voor Holland Herald, Flying Dutchman en Sky High Collection nog meer reisinspiratie en exclusieve aanbiedingen voor onze klanten zal gaan brengen."

Ook director Hearst Create Loes van Dokkum is blij met de uitgebreidere samenwerking met KLM.

Van Dokkum: "Bij Hearst zijn we elke dag bezig met het bouwen van merken met succesvolle high-end lifestylecontent voor loyale lezersgroepen. Deze expertise zetten we bij Hearst Create in voor onze opdrachtgevers. We zijn trots dat KLM met ons een volgende stap zet in de ontwikkeling van hun contentmarketing, door twee additionele touchpoints in de customer journey samen met Hearst Create te gaan invullen."

GiO media, specialist op het gebied van inflight mediaproposities, is verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van Flying Dutchman en Holland Herald.

Contentmarketingbureau Hearst Create bouwt loyale eigen lezersgroepen voor opdrachtgevers door de inzet van premium lifestyle content op alle relevante kanalen. Hearst Create verzorgt strategie, creatieve concepten, contentcreatie en distributie-, data- en performance-consultancy. Het merkportfolio van het overkoepelende Hearst Netherlands bestaat uit onder andere Vogue, Harpers Bazaar, Elle, JAN, Quest, National Geographic, Glamour, Quote, Esquire, Cosmopolitan en Men’s Health. Deadvertentieverkoop voor Flying Dutchman en Holland Herald zal worden verzorgd door giO media vanuit hun inflightsalesexpertise.

www.hearst.nl 


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief



Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.