Marketing Report
HERC benoemt Annabelle Klop, Maarten Nefkens en Timo Ter Braak

HERC benoemt Annabelle Klop, Maarten Nefkens en Timo Ter Braak

HERC heeft Maarten Nefkens benoemd tot Strategy Director. Annabelle Klop is benoemd tot Client Service Director. Timo ter Braak is benoemd tot Art Director. Daarmee heeft HERC zich de afgelopen tijd versterkt.

Emilio de Haan, Founder & Executive Creative Director HERC, Partner Ace en Cannes Lions-jurylid: “Timo ter Braak kennen we al van voor zijn tijd bij INDIE, van Vice. Hij is een design gedreven Art Director, met een heel goede smaak. Heeft één been in de skatewereld, één been in de reclamewereld, en is ook mede-eigenaar van fashion brand Modern Sperm. Timo brengt een hele eigen visuele wereld mee, een rijke toevoeging aan onze creatieve vloer.”

Rogier de Bruin, Founder & Executive Creative Director HERC en Partner Ace: “Maarten Nefkens is een van de weinige senior strategen die echte, klassieke wetenschappelijke merkstrategie combineert met kennis van en voorliefde voor moderne cultuur. Hij weet wat klanten nodig hebben om een sterk merk te zijn, te worden, en op lange termijn te blijven. Hij heeft oog voor te tijdgeest, voor het nu, voor de trends en hypes, maar ook voor de grotere systemen en bewegingen. Maarten voegt ratio toe aan het buikgevoel van HERC.”

Margriet de Kroon, Managing Director HERC: “Annabelle Klop brengt veel ervaring mee vanuit de bureauwereld, heeft kennis van de markt en uitgebreide (internationale) merkervaring, wat heel fijn is omdat we juist ook veel collega’s hebben met een ander cv. Ze heeft een hele ondernemende mindset die perfect past bij de cultuur die we belangrijk vinden bij HERC. Bovendien vinden we het interessant dat ze ook een achtergrond heeft in de kunstsector en kunstgeschiedenis heeft gestudeerd, dat past ook goed bij ons. In combinatie met de aanwezigheid van Maarten kunnen we klanten inhoudelijk nog meer adviseren en echt verder brengen. Annabelle vormt de sterke basis voor ons accountteam, dat we de komende periode verder uit zullen gaan bouwen. Net als de rest van het team. Daarnaast betrekken we vanaf 1 juli 2021 een pand in het centrum van Amsterdam en is na de Duitse bezorgservice Gorillas foodmerk No Fairytales er kortgeleden als klant bijgekomen. We groeien ondertussen vrolijk door.”

www.herc.agency

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief