Marketing Report
GoSpooky social-bureau van Autodrop

GoSpooky social-bureau van Autodrop

Social-first marketing bureau GoSpooky gaat aan de slag voor Autodrop. Het bureau is aangesteld om een socialmediastrategie te bedenken voor het snoepmerk, waarbij de focus ligt op het ontwikkelen van een onderscheidend merkkarakter. GoSpooky is verantwoordelijk voor de strategie, creatie, productie en media-inkoop van Autodrop in Nederland.

De samenwerking begint met een aantal nieuwe campagnes, waaronder de introductie van Zoet & Zure Cadillacs en recent de nieuwe TikTok-campagne Win je rijbewijs, waarbij Autodrop op zoek gaat naar de meest prettig gestoorde bijrijder van Nederland.

Ivo Brand, marketingmanager Autodrop bij Concorp: "GoSpooky en Autodrop zijn beide begonnen als pioniers. We willen voorop lopen en de consument blijven verrassen. Met een sterk strategisch plan en vernieuwende creativiteit heeft GoSpooky ons overtuigd de juiste expertise in huis te hebben om Autodrop het meest prettig gestoorde snoepmerk van Nederland te maken."

Emiel Brinkhuis, Client Lead bij GoSpooky: "Autodrop is een sterk merk, met veel fun en vrolijkheid. Ze begrijpen de kracht van social en zijn niet bang om dingen te proberen. Wij zijn dan ook best een beetje trots om voor een van de oudste snoepmerken van Nederland, innovatieve social first campagnes te mogen ontwikkelen."

www.autodrop.nl
www.concorp.nl
www.gospooky.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief