Marketing Report
Glasnost International lanceert Pannenkoekentruck voor Nutella

Glasnost International lanceert Pannenkoekentruck voor Nutella

Pr-bureau Glasnost International lanceert voor Nutella een nieuwe campagne. Een speciale Pannenkoekentruck rijdt door het land om consumenten te laten proeven van een pannenkoek met Nutella. 

Op 9 februari start de Nutella Pannenkoekentruck in Eindhoven en zal daarna heel Nederland doorkruisen en Maastricht, Rotterdam, Almere, Amersfoort, Enschede, Leeuwarden, Arnhem en Zwolle bezoeken. De tour eindigt in Leiden op zondag 10 maart. Consumenten kunnen via de website het volledige schema met de data van de Nutella Pannenkoekentruck vinden. De pannenkoeken zijn gratis te proeven. Ook is er een online winactie. 

www.glasnost.amsterdam

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief