Glasnost International doet pr Ketchup Kaviaar campagne voor Heinz

Glasnost International doet pr Ketchup Kaviaar campagne voor Heinz

25-01-2019 08:26:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 710 | Tags:

Glasnost International verzorgt de pr voor een exclusieve Heinz-campagne ter gelegenheid van het 150-jarig bestaan van het merk.

Om het jubileum te vieren introduceert Heinz het exclusieve actieproduct Ketchup Kaviaar. Het zijn kleine parels Tomato Ketchup die tijdens het eten in de mond openbarsten en hun smaak vrijgeven. Er zijn 150 potjes met parels beschikbaar. Die worden op 8 februari tijdens een winactie op de sociale media van Heinz uitgedeeld. Die dag is vorig jaar door het merk uitgeroepen tot Nationale Tostidag.

Tanja Kempen, Senior Brand Manager bij The Kraft Heinz Company: “Met onze 150e verjaardag dit jaar, konden we geen mooier jaar bedenken om deze speciale verjaardagseditie van Tomato Ketchup te introduceren. De tweede verjaardag van Nationale Tostidag op 8 februari leek ons het perfecte moment om 150 ketchupliefhebbers te verrassen met Ketchup Kaviaar.”

Vanwege het 150-jarig bestaan worden er de komende tijd nog meer nieuwe producten gelanceerd.

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

  

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.