Marketing Report
GivingBrandsEnergy ontwikkelt lesprogramma Veilig op Weg

GivingBrandsEnergy ontwikkelt lesprogramma Veilig op Weg

Op initiatief van Transport en Logistiek Nederland (TLN) en Veilig Verkeer Nederland (VVN) ontwikkelde GivingBrandsEnergy het interactieve lesprogramma Veilig op Weg, evenals de bijbehorende campagne. Veilig op Weg is een basischoolles over de gevaren van grote voertuigen in het verkeer, dat in het najaar op scholen wordt geïntroduceerd. 

De les Veilig op Weg! leert basisschoolkinderen in groep zeven en acht hoe zij veilig aan het verkeer deelnemen bij grote voertuigen en dan vooral bij vrachtauto's. En dat is hard nodig: jaarlijks overlijden er gemiddeld tien personen, doordat zij in de dode hoek van de vrachtauto terechtkomen.

Hannie Besseling, projectleider bij TLN: "Het is belangrijk dat ze bewust worden van de dodehoek en hoe zij hieruit blijven. Wij streven naar 0 dodehoekongevallen op de meter vóór 2022!"

In de campagne spelen drie ambassadeurs de hoofdrol. 

Over TLN 

TLN is een ondernemersorganisatie voor wegtransportbedrijven en logistiek dienstverleners. De vereniging telt ruim 5000 leden en werkt aan een gunstig ondernemersklimaat in Nederland en Europa. TLN ondersteunt en verbindt ondernemers in de transport en logistieksector.

Over VVN

VVN is een maatschappelijke organisatie die al meer dan 80 jaar werkt aan verkeersveiligheid in Nederland. Iedereen is verkeersdeelnemer, iedereen heeft belang bij veilig verkeer. VVN streeft ernaar om zoveel mogelijk mensen en organisaties te inspireren, te stimuleren en actief te betrekken bij verkeersveiligheid.

Over GivingBrandsEnergy

GBE is gevestigd in Den Haag en bestaat uit vier Brand Energizers. Zij maken contact tussen mens en merk met spraakmakende campagnes. Het bureau werkt onder andere voor Transport en Logistiek Nederland, het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, gemeente Zoetermeer, Ferrero Benelux, Unilever Benelux, CUVO en Coöperatie De Volharding.

www.tln.nl
www.vvn.nl
www.givingbrandsenergy.com

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief