Marketing Report
GfK en Trax werken samen ter verbetering in-store prestaties

GfK en Trax werken samen ter verbetering in-store prestaties

GfK en Trax hebben hun krachten gebundeld. Uit deze samenwerking is In-store Intelligence ontstaan. Een product dat voldoet aan behoeftes van marketing- en salesmanagers en geeft antwoord op belangrijke vragen over de status en impact op verkoop van in-store acties of aanpassingen, de naleving van campagnes, de positionering en prijsstelling van producten en de planning van de marketingbudgetten.

Voor de technologie- en duurzame goederenbranche betekent dit, dat ze de mogelijkheid hebben om de in-store situatie werkelijk te begrijpen. De oplossing die voortvloeit uit de samenwerking omvat GfK's eigen point-of-sales en catalogusdata en ook de beeldherkenningstechnologie, het businessintelligenceplatform en het computervisionplatform van Trax. 

In de bijzonder competitieve retailwereld van tegenwoordig eisen consumenten de juiste prijs, promoties en de juiste winkelervaring. Daarom rollen Trax en GfK hun samenwerking snel uit, zodat deze direct beschikbaar komt in de belangrijkste Europese markten en in Brazilië. Wereldwijde beschikbaarheid staat gepland voor de nabije toekomst.

Grégoire Lemaître, vice-president Sales Effectiveness bij GfK: “Met onze alliantie met Trax zetten we een belangrijke stap in de missie van GfK om de meest betrouwbare en onmisbare data-analysepartner te worden in de branche. Onze samenwerking laat ons focussen op de sterke punten van beide bedrijven. GfK biedt retailers point-of-saledata, uitgebreide expertise en belangrijke relaties in de technologie- en duurzame goederenbranche. Ook heeft het intellectueel eigendom over analysemogelijkheden. Trax brengt op zijn beurt de nieuwste beeldherkenningstechnologie, een krachtig dashboard en businessintelligenceplatform en solide in-store aanwezigheid. Zo vullen onze sterke punten elkaar aan."

Joel Bar-El, voorzitter en mede-oprichter bij Trax:  "Het is onze missie om belangrijkste merken te voorzien van ogen in de winkel, terwijl we zij aan zij werken met GfK als betrouwbare bron van markt- en consumenteninformatie. GfK beschikt over de grootste dataset van duurzame goederen voor consumenten in de wereld. Door deze te combineren met het computervisionplatform van Trax helpen we ondernemingen om beter te begrijpen hoe opslag- en winkelprestaties direct impact hebben op hun product en merk."

www.gfk.com
www.traxretail.com 

Klik hier om je aan te melden voor de Marketing Report Nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief