Marketing Report
G-Star en bureau HERC komen met campagne Uniform of the free

G-Star en bureau HERC komen met campagne Uniform of the free

’G-Star RAW heeft in samenwerking met het Amsterdamse start-up bureau HERC the agency en videoclipregisseur Dexter Navy een wereldwijde campagne gemaakt voor de herfst/winter collectie. De campagne heet Uniform of the free. Het is een ode aan vrijheid. De straatcultuur staat centraal. We zien een dag uit het leven van de Kings and Queens van de straat. De muziek eronder is een nieuwe track van het elektronische duo The Blaze.

Voor het eerst werd een wereldwijde campagne voor G-Star gemaakt met alleen maar echte mensen, geen modellen of beroemdheden. De jonge cast is in Amerika van de straat geplukt na een zoektocht op YouTube en Instagram.

De campagne omvat print, online, social media en billboards in alle grote steden te wereld, zoals New York, Los Angeles, Londen, Johannesburg en Tokio.

HERC is het bureau van creatieven Rogier de Bruin en Emilio de Haan

 

Credits:
Klant: G-Star RAW | Creative agency:  HERC  |  Regisseur: Dexter Navy |  Director of Photography: Khalid Mohtaseb | Fotograaf: Dexter Navy | Productiehuis: Division Paris | Postproductie: Mathematic | Line productie: Strange Love | Printproductie: CLM | Edit: Modern Post & Kapsalon | Muziek: The Blaze | Tekst:  Rapsody & HERC the agency | Music supervisie: Pitch & Sync London | Geluid: Wave Studios

www.g-star.com
herc.agency

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Kom in september naar onze netwerkborrels in Haarlem, Amsterdam en Hilversum

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief