Marketing Report
Frieda Ulsamer de Waard verlaat KOKORO Amsterdam

Frieda Ulsamer de Waard verlaat KOKORO Amsterdam

Na ruim drie jaar stopt Frieda Ulsamer de Waard als CSD/partner bij KOKORO Amsterdam. Reden voor haar vertrek is het veranderende bureaulandschap, de manier waarop zij daar tegenaan kijkt en hoe het bureau zich hieraan aanpast. Haar taken worden overgenomen door Merlijn van Vliet, een van de oprichters van KOKORO Amsterdam.

Frieda Ulsamer de Waard: "De reclamewereld verandert en ik ook; de manier van werken met klanten, het werk en de honorering, geven mij niet meer de voldoening die ik altijd heb gehad. Bij KOKORO prediken wij dat iedereen altijd zijn of haar hart moeten volgen. Dat ga ik nu ook doen. Ik duik het diepe in en ga op zoek naar iets nieuws. Marketingcommunicatie is mijn basis, maar ik wil daar graag een meer maatschappelijke bijdrage aan toevoegen. Wat dat precies gaat worden zal blijken. Ik heb veel vertrouwen in de manier waarop KOKORO deze fase in gaat, heb het bedrijf en de mensen in mijn hart gesloten, en blijf ze graag volgen."

Merlijn van Vliet: "Frieda Ulsamer de Waard heeft een ongelofelijke bijdrage aan KOKORO geleverd. Aan het bedrijf, de mensen, de klanten, te veel om op te noemen. KOKORO gaat nu een andere fase in waarin we ons blijven richten op waar we goed in zijn; positionerende merkcampagnes. Maar ook gaan we experimenteren met andere vormen van onze dienstverlening. Verder zoeken we meer de samenwerking met de bedrijven uit het MakerStreet-netwerk, waar we vanaf januari bij zijn aangesloten. Kortom, spannende tijden voor iedereen."

www.kokoroamsterdam.com

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief