Marketing Report
[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2022? forum

[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2022?

In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag.

Rond de jaarwisseling vragen wij mediabureaus naar hun plannen.

Welke stappen zet jouw mediabureau in 2022?

Eva Hollander

is Managing Director bij Initiative: "Deze vraag komt net op het moment dat we weer in lockdown gaan, precies aan de vooravond van de feestdagen. Bij Initiative werken veel mensen met jonge gezinnen, die wederom de scholen dicht zien gaan en een oplossing zoeken om door te werken én voor de kids te blijven zorgen.

Het is de tijdgeest. Als het om mensen gaat heeft dit zeker zijn weerslag op dat wat Initiative voor 2022 op de agenda heeft staan. Alles wat het waard is om te beschermen, zijn we in 2022 extra zuinig op: mensen, onze cultuur, merken en de wereld om ons heen... lees verder

Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT: "Het allerbelangrijkste blijft groei realiseren bij de merken waar we voor werken én bij de mensen die bij ons werken.

In 2022 zullen we een volgende stap in zetten en gaan we verder in het ontwikkelen van geïntegreerde proposities richting merken, waarbij de vrijheid altijd blijft om met ZIGT in zee te gaan voor de oplossingen die voor jou als merk relevant zijn...lees verder


Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Media en Maxlead: "We leven in bijzondere tijden, hoor je vaak zeggen. Door de corona-onduidelijkheid gaan ook op zakelijk gebied de jaren anders dan normaal. Hoe je als bedrijf presteert vergelijk je normaliter met het jaar daarvoor.

 

Je voorspelling voor komend jaar, doe je normaliter door de laatste paar jaar op een rij te zetten. Nu goed inschatten hoe 2022 gaat verlopen is echt lastig. Ik weet enerzijds zeker dat wij als Abovo Maxlead gewoon (weer) een goed jaar gaan hebben... lees verder

 

Tessa van der Starre, CEO van MediaCom Nederland: We hebben net een prachtig jaar afgesloten waarin we onze klanten verder hebben kunnen laten groeien en waarin we ook veel nieuwe klanten hebben mogen verwelkomen. VGZ, Shell Energy, tombola, The Coca Cola Company, NIBC, Bayer en Xiaomi hebben allemaal voor MediaCom gekozen in 2021.

Dat kan alleen wanneer je met de beste mensen het beste werk kunt neerzetten. Ik ben daar ontzettend trots op. Onze secret recipe? Dit is en blijft ook in 2022 MediaComs People First filosofie... lees verder

Samantha Catsburg, Agency Lead bij Stroom:

"We kijken enorm uit naar 2022! We ronden een positief 2021 met elkaar af. We hebben verschillende nieuwe mooie klanten mogen verwelkomen; van de Floriade Expo die in 2022 plaatsvindt in Almere tot Hero Benelux en van Yuki/Visma tot Bisolvon.

Daarnaast zijn we door onze klanten en relaties in zowel de Fonk100, als de MT1000 en het Adformatie Media Report gewaardeerd met een nummer-1-positie als het gaat om klanttevredenheid/NPS... lees verder

Thijs Muller, directeur van Havas Media Nederland: "Alles bij Havas staat in het teken van maar één vraag: wat geeft betekenis in het leven van de consument? We’re a single issue company: Meaningfulness. Tussen de 70 en 80 procent van alle mensen uit ons Meaningful Brands-onderzoek (400.000 respondenten) eist van merken dat ze vooruitgang boeken op de grote issues en zijn ronduit cynisch over de progressie.

Die betekenisvolle connectie met merken is dus cruciaal. En wij maken daarin nu een leap forward naar actiematige content én met een super samenwerking... lees verder

Christiaan van Betuw, Managing Partner van Mediaplus/Mediaxplain en de overkoepelende Serviceplan Group Nederland:

"Met de vergaande digitalisering waarin we onze opdrachtgevers helpen, gaat het bij Mediaplus/Mediaxplain hand in hand met de menselijke maat. Als bureaugroep zullen we 2022 ook aangrijpen om de menselijke connectie met onze opdrachtgevers verder te optimaliseren, elkaar zien, uitdagen en die man on the moon met elkaar samen bepalen.... lees verder

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief