Marketing Report
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Big Green Egg

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Big Green Egg

Big Green Egg Europa heeft na een bureau-oriëntatie Fitzroy gevraagd om een campagne te ontwikkelen voor de groei van het merk in Europa. In landen waar ze relatief nieuw zijn (Duitsland, Frankrijk) moeten ze een positie gaan verwerven.
 
De Big Green Egg is de klassieker onder de kamado’s. Om dit te benadrukken ontwikkelde Fitzroy een campagne met als kerngedachte The Evergreen.


 
In de campagnefilm staat de Big Green Egg centraal op het moment dat drie generaties binnen één familie bij elkaar komen. De film laat zien dat tijden veranderen, maar dat samenzijn en vieren wat belangrijk is, generaties met elkaar verbindt. Net zoals de Big Green Egg zijn deze momenten bestand tegen de tand des tijds.
 
De campagne wordt dit jaar uitgerold via verschillende media waarbij het zwaartepunt ligt op digital, print en POS.

www.biggreenegg.com
www.fitzroy.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief