Fitzroy en BAAS winnen activatieaccount Sony Playstation

Fitzroy en BAAS winnen activatieaccount Sony Playstation

20-08-2019 10:23:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 365 | Tags:

Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het pr-activatieaccount onder te brengen bij de combinatie van twee bureaus: reclamebureau Fitzroy en pr-bureau BAAS Amsterdam. De samenwerking begint op 1 september 2019.

Fred Moolhuijsen, founding partner van pitchbegeleider B&BA: “De gamingmarkt staat voor een nieuwe fase van ontwikkeling. De presentatie van Fitzroy  en BAAS was in dat licht zeer overtuigend. Een onorthodoxe pr-vraag werd met een creatieve en inhoudelijk sterke aanpak beantwoord. Pr en earned media middels sterke activaties kwamen goed samen!” 

Mirjam van Kleef, eigenaar BAAS Amsterdam: “Het samenwerken met Fitzroy op accounts bevalt altijd goed. We vullen elkaar als bureaus goed aan en daarom kijk ik er ook naar uit om samen voor deze mooie klant aan de slag te gaan.”

Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy: "De vraag van SIEB  heeft ons even buiten ons comfortzone geduwd. De ontwikkelingen in deze markt gaan zo snel, dat vraagt erom dat alle communicatie disciplines naadloos met elkaar en met het team van SIEB samenwerken."

Ronny Hoekman, marketingdirecteur Sony Interactive Entertainment Benelux: “We kijken uit naar de samenwerking met BAAS en Fitzroy, die ons hebben kunnen overtuigen van hun mogelijkheden om de vele uitdagingen in de nabije toekomst aan te gaan en de (toekomstige) PlayStationcommunity in het middelpunt van onze gedachten te houden.”

www.fitzroy.nl
baas.amsterdam
www.sie.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.