Marketing Report
FEBO en hulpsint Raymond van Barneveld onthullen wintercollectie

FEBO en hulpsint Raymond van Barneveld onthullen wintercollectie

Vandaag lanceert FEBO, met behulp van de pijlsnelle hulpsinterklaas Raymond van Barneveld, haar nieuwste limited edition kledingcollectie. FEBO-fans kunnen komende winter thuis rond hangen in een warme en comfortabele trui, joggingbroek, muts, sokken en sloffen. De FEBO-webshop opent om 12:00 uur stipt. Alle items zijn hier los verkrijgbaar en worden geleverd met feestelijk FEBO-inpakpapier.

Dennis de Borst, directeur bij FEBO: “Afgelopen jaar kwamen we voor het eerst met FEBO Fashion en dat was een regelrechte hit. Daar waar zowel onze voetbal als festival geïnspireerde collectie volop het straatbeeld sierden, plof je nu ook in stijl op de bank.”  

Hulpsint Barney: “Winter of niet, winnen kan altijd. Daar is FEBO's haute friture het bewijs van. Ik ben daarom vereerd dat ik als hulpsint het goede woord (of de goede kleding) mag verspreiden.”

FEBO en Natwerk

FEBO Fashion is een initiatief van FEBO in samenwerking met Natwerk, het reclamebureau dat al vier jaar lang verantwoordelijk is voor alle campagnes van FEBO. Eerder introduceerden FEBO en Natwerk onder meer de FEBO Drijf In, Rookworstkroket en VEBO (vegetarische FEBO).

Frank de Ruwe, creative director van Natwerk: “Ambacht en kwaliteit zijn sinds oudsher de handelsmerken van FEBO. Het is te gek om te zien hoe FEBO hier in Nederland zo geliefd mee is geworden. Dat vormt de perfecte basis voor het ontwikkelen van marketingcampagnes, zoals deze, voor het snackmerk.”

www.natwerk.nl 
www.febo.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief