Marketing Report
Eyewish kiest voor Studio Influence

Eyewish kiest voor Studio Influence

Eyewish Opticiens heeft Studio Influence gekozen als partner voor het ontwikkelen van influencermarketingcampagnes. Studio Influence wordt verantwoordelijk voor de overkoepelende influencermarketingstrategie van de optiekketen. Hieronder vallen zowel de doorlopende influencermarketingactiviteiten van Eyewish als merkcampagnes voor bijvoorbeeld Ray-Ban. Na een oriëntatiefase is de samenwerking per 1 oktober van start gegaan.

Coen Beekhuizen, Brand Manager bij Eyewish: "We zijn enthousiast geworden door de focus op een gerichte, strategische inzet van onze influencerprogramma's en kwalitatieve influencermatches. Een samenwerking die verdergaat dan een puur campagnematige inzet: we willen influencers aan ons binden voor oprecht ambassadeurschap, waarmee we kunnen inzetten op onze online groei en community."

Leonie Oude Elferink, oprichter van Studio Influence: "We gaan vol enthousiasme aan de slag om de inzet van Eyewish' influencermarketing verder te professionaliseren. Ons doel? Het merkverhaal doorvertalen naar effectieve campagnes voor langdurige online zichtbaarheid en impact. Daarnaast dragen we als sparringpartner graag bij aan de interne kennis over dit nog relatief nieuwe marketingmiddel."

Studio Influence is, sinds zijn oprichting ruim een jaar geleden, onder andere de vaste influencermarketingpartner van optiekketen Pearle Opticiens. Pearle is net als Eyewish onderdeel van het beursgenoteerde GrandVision. Afgelopen juli werd bekendgemaakt dat het moederbedrijf wordt overgenomen door EssilorLuxottica.

www.studioinfluence.com     
www.eyewish.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief