Marketing Report
Ex Machina Group start Ignition Studio voor interne communicatie

Ex Machina Group start Ignition Studio voor interne communicatie

Ex Machina Group start met een interactief live-videoplatform voor interne communicatie en zakelijke leeroplossingen. Het nieuwe platform is actief onder de naam Ingition Studio

Organisaties investeren grote bedragen in digitale hulpmiddelen en trainingsprogramma’s die hen door digitale transformaties heen moeten helpen, en die worden ingezet in de strijd om aandacht van de werknemer. De overgrote meerderheid is echter ontevreden over de huidig beschikbare technologie en de acceptatiegraad is laag. Met Ignition Studio biedt Ex Machina Group een oplossing aan waarmee bedrijven op een entertainende en onderhoudende manier met hun interne teams kunnen communiceren.  
 
Jeroen Doucet, Chief Strategy Officer van Ex Machina: "Grote bedrijven moeten zich focussen op het gebruik van attractieve digitale media bij interne communicatie en trainingen; dit is namelijk wat het personeel en de zakelijke partners tegenwoordig van ze verwachten. Gebruikmakend van onze jarenlange ervaring op het gebied van interactieve live-videoproducties voor de televisie en gamesindustrie, hebben wij een platform ontwikkeld voor bedrijven om op een effectievere manier personeel en partners te bereiken en hun betrokkenheid te vergroten. Het is een krachtig hulpmiddel voor digitale transformatie, doorlopende leerprogramma’s en personeel engagement in het algemeen."


www.ignitionstudio.live
www.exmachinagroup.com

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief