Europese aanbesteding maakt N=5 het reclamebureau voor de NPO

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5  als creatief en strategisch partner om de komende jaren verder te bouwen aan het merk NPO en haar zenders. De aanbesteding bestond uit twee losse percelen die N=5 als bureau voor het perceel Merk & Gedrag heeft gewonnen en N=Content voor het perceel Online & Social. De gunning is per direct ingegaan en heeft een looptijd van 2 jaar met twee keer telkens een optie tot verlenging van één jaar. XXS was tot voor kort de creatief en strategisch partner van de NPO.

Nico Rijkhoff, Directeur Publiek en Marketing NPO: "Met N=5/N=Content hebben we een partner gevonden die creativiteit en strategische denkkracht hand in hand laat gaan met kennis en begrip van de unieke positie van de NPO in het medialandschap, op radio en tv, on demand en online. Het bureau staat voor de ontwikkeling van onderscheidende en kwalitatief hoogstaande campagnes. In combinatie met het label N=Content brengt het als voordeel mee, alle gewenste expertise en executie vanuit één hand te kunnen aanbieden."

Bastiaan Weers, head of strategy N=5: "Wij geloven dat je samen het beste werk maakt. In deze aanbesteding kwamen alle specialismen binnen ons bureau samen. Met N=Content hebben we afgelopen jaar vol ingezet op digital en social expertise.  De winst van twee percelen binnen de NPO bewijst dan ook de kracht van de combinatie N=5/N=Content."

www.npo.nl
www.nis5.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.