Marketing Report
Etcetera ontwikkelt condoom voor Ben

Etcetera ontwikkelt condoom voor Ben

De campagne Ben beter in bed start met de introductie van het Ben Telefooncondoom. Het Ben Telefooncondoom komt als oplossing voor moderne relatieproblemen. Uit onderzoek naar de impact van de mobiele telefoon op ons leven, dat Ben liet uitvoeren door onderzoeksbureau DirectResearch, blijkt dat Nederlanders in bed meer met hun mobiel bezig zijn dan met hun partner. 9 van de 10 mensen ergert zich als de partner in bed op zijn telefoon kijkt. Van de jongeren onder de 30 jaar laat zelfs 2 op de 10 zich tijdens de seks afleiden door zijn of haar mobiel. Volgens 70 procent van de respondenten gaat telefoongebruik in bed ten koste van ons seksleven.

Ben en Etcetera introduceren met een dikke knipoog het Ben Telefooncondoom als de oplossing voor de hedendaagse relatieproblemen. Daarmee wil het bedrijf laten zien dat je ook in bed meer plezier kunt beleven door minder op je mobiel te kijken. Het telefooncondoom is verpakt zoals we dat kennen van normale condooms. Het is alleen groter en steviger, zodat het als een hoesje om je mobiele telefoon past.

Ivonne van Zuilen, Head of Marketing Communications van Ben: “We verwachten we niet meteen een babyboom over 9 maanden, maar we hopen natuurlijk wel dat we hiermee meer bewustzijn en plezier creëren.”

Ben Imhoff, creatief directeur van Etcetera: “Het is belangrijk om een budgetprovider relevant en sympathiek te houden. In de succesvolle serie #bordjeprik en #ananas hebben we nu Ben beter in bed.”

www.etcetera.nl
www.ben.nl/beterinbed

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief