Marketing Report
Epidemie maakt voor Canei eerste TVC sinds 1982

Epidemie maakt voor Canei eerste TVC sinds 1982

Na het winnen van de pitch eerder dit jaar heeft bureau epidemie de eerste TVC voor Canei sinds 1982 gemaakt. Baarsma Wines heeft Canei opnieuw gepositioneerd: Canei Frizzante Originale. Epidemie heeft het thema Full of Surprises bepaald, dat zichtbaar wordt in de commercial waarin twee vriendinnen een surprise party organiseren. 

Naast de TVC zijn er ook twee tag-ons te zien. De een focust zich op de gehele range nieuwe frizzantes; Fresh White, Forest Fruit, Tasty Peach en Pink Grapefruit. De ander introduceert de alcoholvrije variant: Canei Frizzante Originale 0.0%.

Dat Canei vol verrassingen zit zal deze zomer ook goed naar voren komen in diverse (online)marketingactiviteiten. Het thema wordt doorgetrokken binnen diverse lagen. Het design van de fles won eerder dit jaar goud tijdens de Dutch Packaging Awards en goud voor Wine Design op de Drinks International Challenge series.

Credits:
Medium: TVC, billboarding, online, social, print, pr | Opdrachtgever: Baarsma Wines | Bureau: epidemie | Verantwoordelijk bij cliënt: Hendra Satriasaputra, Mariska Oldengarm | Creatieve Directie: Michiel Klein Schiphorst, Leon Stedehouder | Concept: Jill van Emmerik, Sanne Ueffing | Art Director: Jill van Emmerik | Copywriter: Sanne Ueffing | Design: Michel de Wit, Sven Pels | Accountbehandeling: Maartje van Beek, Anne van Tongeren | Regisseur: Milan Amzic | Productie: Studio Beng Beng | DOP: Austen Ferry | Edit: Felix Spanjaard | Grading: Austen Ferry | Muziek: Boris Ross

www.epidemie.com
www.baarsmawines.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief