Energize komt met activatiecampagne Sjeffies voor Plus

Energize komt met activatiecampagne Sjeffies voor Plus

05-09-2019 08:35:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 403 | Tags:

Energize bracht in samenwerking met Big Fish Animatie de verschillende kruidenpersonages Sjeffies tot leven in een vooral digitale activatiecampagne voor Plus.

Kruiden Sjeffies zijn twintig kruidensoorten die zijn vertaald naar karakters zoals Karel Kervel en Monica Melisse. Ze laten kinderen spelenderwijs kennismaken met de verschillende kruiden. Klanten ontvangen een Sjeffie-kruidenpotje met zaadjes bij elke 15 euro aan boodschappen.

In een serie video’s is de vlogster Anne Anijs te zien die de kijker voorstelt aan haar vriendjes. In de unboxingvideos legt ze uit hoe je een Sjeffie en het Kruiden Sjeffie verzamelkeukentje in elkaar zet. De wereld van de karakters werd ook vertaald naar socialkanalen, digital OOH en een Kruiden Sjeffies Doeboek.

Robin Pas, Creative Director Energize: “Door de herkenbare elementen van het vloggen aan de Kruiden Sjeffies te koppelen zijn deze gadgets nog interessanter en vooral leuker voor de jonge doelgroep.”

www.energize.nl
www.plus.nl
www.bigfishanimatie.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.