Marketing Report
Ellen Waalderbos cliënt content director MPG

Ellen Waalderbos cliënt content director MPG

Ellen Waalderbos is aan de slag gegaan als cliënt content director bij MPG. Hiermee bouwt MPG verder aan haar propositie als fullservice contentmarketingbureau.

Met haar jarenlange ervaring op zowel strategie, concept als creatie bij onder andere Hearst en ANWB, wordt Ellen Waalderbos binnen MPG strategisch crossmedia-adviseur voor een breed scala aan opdrachtgevers.

Dolly van den Akker, CEO MPG.Group: "We hebben een enorm ervaren kracht in huis gehaald met Ellen. Daarbij hebben we bewust gekozen voor iemand die brede strategische ervaring heeft, aan klantzijde heeft gewerkt en bewezen succesvol merken heeft geholpen te groeien op basis van stevige contentstrategieën. Zowel met de MPG.Group als met MPG bedienen we onze klanten vanuit de fullservice & de full specialist gedachte. Ellen past met haar ervaring perfect binnen deze strategie. Door haar positieve instelling en doorzettingsvermogen haalt ze niet alleen het beste uit zichzelf en haar teams maar ook uit haar klantrelaties."

Ellen Waalderbos: "Met veel plezier ben ik gestart bij MPG, dat ik het meest vooraanstaande contentmarketingbureau van Nederland vind, met de mooiste cases en de beste mensen. Daar maak ik graag deel van uit. Ik ben ervan overtuigd dat kwalitatieve en relevante content de beste verbinder is tussen merken en consumenten. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn team creatieve crossmediale contentstrategieën te ontwikkelen voor onze opdrachtgevers en daarmee hun klantenbinding en merkreputatie te verbeteren."

www.mpg.today

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.