Marketing Report
Dutch Independents Network verbreedt portfolio met Mobile Interaction Company

Dutch Independents Network verbreedt portfolio met Mobile Interaction Company

Dutch Independents Network heeft de Mobile Interaction Company (M.I.C) toegevoegd aan het team. Dutch Independents Network is het netwerk in marketing, media en creatie van specialisten dat samenwerkt voor adverteerders. Zij vormt daarmee een alternatief op fullservice media- en reclamebureaus.

Peter Mulder, mede-oprichter Dutch Independents Network: "Met M.I.C. in ons team hebben wij een partner die het met haar techniek op een simpele manier mogelijk maakt om mediacampagnes en daarmee gegenereerd bereik, te converteren naar gepersonaliseerde data middels de mobiele telefoon. In samenwerking met andere partners en in het bijzonder Media Reverse voor media buying en strategy, MediaActivationCo. op media-activatie en Fanalists als dataspecialist, kunnen we deze conversietool nu gaan integreren in campagnes voor onze klanten."

Herman ten Cate, Business lead Mobile Development M.I.C: "Het team van Dutch Independents Network heeft een groot aantal complementaire partners waarmee het voor ons logisch is om samen te werken op de Nederlandse markt. Op het gebied van mobile marketing biedt M.I.C unieke en kwalitatief hoogwaardige oplossingen om verhalen van merken te laten converteren naar consumenten data. Ik kijk er naar uit om met onze service de ambities van het team van Dutch Independents Network te versterken."

www.dutchindependents.network
www.mobileinteractioncompany.nl 


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief