Dopper kiest 3sixtyfive voor Water Gate Experience

Dopper kiest 3sixtyfive voor Water Gate Experience

09-05-2019 11:37:00 | Door: David de Jong | hits: 1782 | Tags:

Dopper heeft 3sixtyfive uitgekozen als influencer marketing agency voor The Water Gate Experience die van 30 april tot en met 12 mei 2019 bij Schiphol Plaza te bezoeken is. De opening werd verricht door influencers Priscilla Rosmolen en Evelien Riupassa (bekend als We Like Bali) alsmede Ananda van Doorn. De komende periode volgen er meer nationale en internationale influencers.

3sixtyfive selecteerde 12 influencers die passen bij het merk Dopper en een duurzame stijl van leven. Voor Dopper is het de eerste keer dat het merk een samenwerking met internationale influencers uit onder andere Duitsland en Engeland aangaat.

Om de kracht van drinkwater promoten heeft het de tijdelijke Water Gate Experience opgezet waar allerlei feiten over drinkwater te vinden zijn. Meer dan 60 procent van de niet-Nederlandse bezoekers drinken liever verpakt water dan drinkwater. Dopper lanceert een limited edition kleur van de Dopper Original Evergreen. Met deze flessen wil Dopper 40 plastic flessen per jaar besparen.

www.3sixtyfive.co
www.dopper.nl

 

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.