Marketing Report
Dommelsch vernieuwt met uitstraling en 0,0%-variant

Dommelsch vernieuwt met uitstraling en 0,0%-variant

Dommelsch is vanaf nu verkrijgbaar in een ander jasje. Met de vernieuwde uitstraling profileert Dommelsch zich nog nadrukkelijker als goed, betrouwbaar en betaalbaar alternatief in een steeds complexere wereld van (speciaal)bieren. Daarbij introduceert het eeuwenoude merk nu ook een 0,0%-variant. Dit maakte Dommelsch bekend tijdens de officiële onthulling van de plannen in de Dommelsche bierbrouwerij, waar al sinds 1744 bier wordt gebrouwen

Dommelsch is nog altijd een geliefd biermerk met sterke roots in de regio Valkenswaard, zo bleek tijdens de onthulling. In de Randstad blijft met name Dommelsch pils in blik winnen aan populariteit. In de nieuwe uitstraling staat de Dommel centraal, als eerbetoon aan de inwoners langs de Dommel. Zij dragen de brouwerij, de oudste nog werkende van Nederland, al 274 jaar een warm hart toe. Met 190 werknemers is de Dommelsche bierbrouwerij een van de belangrijkste werkgevers van de Gemeente Valkenswaard, aldus burgemeester Ederveen tijdens de onthulling. En ook in de toekomst wil de Dommelsche bierbrouwerij haar economische en sociale rol in de gemeente en regio blijven vervullen. Zo blijft Dommelsch trouw aan haar oorsprong.

Met de nieuwe uitstraling richt Dommelsch zich nog duidelijker op de bierliefhebber die houdt van eerlijk en goed pils. De kwaliteit wordt ook erkend: nog tijdens de Dutch Beer Challenge 2018 won Dommelsch pils een medaille in de categorie blond; pilseners. Om verantwoorde bierconsumptie te stimuleren biedt Dommelsch de consument ook de keuze voor alcoholvrij. De 0,0%-variant is verkrijgbaar in retail en horeca.

www.dommelsch.nl 


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief