Marketing Report
Diederik Breijer, LiveWall, Wave 100%EMAIL, 100%driven en Standard Investment lanceren United Playgrounds

Diederik Breijer, LiveWall, Wave 100%EMAIL, 100%driven en Standard Investment lanceren United Playgrounds

Diederik Breijer, LiveWall, Wave 100%EMAIL, 100%driven en Standard Investment hebben United Playgrounds gelanceerd. Tegelijkertijd hebben Diederik Breijer en Standard Investment een belang genomen in Cape, een onafhankelijke SaaS-platform voor automated digital campaign management. 

United Playgrounds positioneert zich als een Digital Solutions Group – het bedenkt, ontwerpt en bouwt end-to-end digitale producten, services, business solutions en data-gedreven marketingcampagnes.

Diederik Breijer, founder en CEO van United Playgrounds: "We zien allemaal de razendsnelle ontwikkeling van het moderne marketingspel, die voornamelijk gedreven wordt door data, tech en creatie. Dit zet de hele marketingindustrie en bureauwereld op z’n kop. Met United Playgrounds bouwen we aan een nieuw soort groep met een moderne open structuur, waarmee we heel bewust de kracht van ondernemerschap en nauwe onderlinge samenwerking koesteren. Dit geven we vorm met onze  Let’s Play! filosofie, omdat beide aspecten het verschil gaan maken in de kwaliteit van onze dienstverlening en positionering. De reputatie van de LiveWall Group en 100%EMAIL op het snijvlak van design, activatie en marketing automation toont hoe cruciaal deze capabilities zijn voor het moderne marketingspel van onze klanten en de consument. Ik kijk er enorm naar uit om met de teams aan dit avontuur te beginnen en de komende jaren door middel van overnames meer toonaangevende bedrijven uit de sector aan de groep toe te voegen.”

Frits Mahovic, Managing Director van LiveWall Group: “In de tien jaar dat ik met mijn collega’s LiveWall heb opgebouwd, zijn alle bepalende momenten vaak op gevoel gegaan. Na de eerste ontmoeting met Diederik en Rens SI vielen de puzzelstukjes en wisten wij dat dit onze level up was. Samen een groep bouwen van like-minded mensen, die stuk voor stuk bijna ontploffen van ambitie en daadkracht. Dat is voor mij het ultieme fundament. Ik kan daarom niet wachten onze Playgrounds verder te ontdekken en dit waanzinnige avontuur verder in te kleuren.’ 

Rick de Wit, Managing Director van 100%EMAIL en 100%driven: “Onderdeel worden van United Playgrounds is voor 100%EMAIL en 100%driven exact wat we nodig hadden in deze fase van ons bedrijf en de markt. Vanaf de start zeven jaar geleden worden we blij van groei. Groei van ons bedrijf, resultaten bij onze klanten en iedereen in onze club van vakidioten. Sinds jaar en dag hebben wij de ambitie de beste en grootste in onze expertise te zijn, waarbij de hele markt weet dat je bij 100 procent aan moet kloppen voor marketing automation oplossingen. Door onderdeel te worden van United Playgrounds kunnen we harder groeien, zijn we in staat onze klanten nog beter te helpen bij de steeds complexere en bredere vraagstukken en toch ook in onze eigen playground de marketing automation expert blijven.”

Herbert Schilperoord, Partner Standard Investment: “Het vakgebied van digitale marketing is afgelopen jaren steeds professioneler geworden. Dit maakt dat ondernemingen die echt het verschil kunnen maken voor klanten, ondernemingen zijn met diepe ervaring op specifieke digitale marketing disciplines. Tegelijkertijd worden klantvragen steeds breder en krijgt digitale marketing een steeds centralere positie in de marketingstrategie van klanten. Met United Playgrounds bouwen wij een groep die optimaal inspeelt op deze veranderende markt. Standard Investment heeft ruime ervaring met bouwen van grotere bedrijfsgroepen (buy&build). Voorbeelden zijn: Riedel, Dutch Bakery Group en Dierenartsen Groep Nederland. De succesformule is hier steeds: de samenwerking tussen sterke ondernemers in de sector en de ervaring van Standard Investment in het professionaliseren en uitbouwen van bedrijven.”

www.unitedplaygrounds.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.