Marketing Report
Dept neemt Rocket Insights over

Dept neemt Rocket Insights over

Dept neemt het Amerikaanse agency Rocket Insights over. Met een focus op digital products en nieuwe interfaces op het gebied van voice, AR, VR en mixed reality zet Dept hiermee nog meer in op innovatie.

Het in 2015 opgerichte Rocket Insights werkt onder meer voor Foundation Medicine en Fox. Daarnaast was het bureau verantwoordelijk voor de prijswinnende Virgin Pulse Apple Watch app.

Jesse Streb, partner bij Rocket Insights: “Tot we Dept leerden kennen, waren we vastberaden om als Rocket onafhankelijk te blijven. Dept heeft echter de uitgebreide expertise in huis als het gaat om data, creativiteit en technologie, groeit het supersnel in Europa en straalt een ‘coolheid’ uit waar we blij van worden.”

Dimi Albers, CEO van Dept: “We krijgen enorm veel energie van het Rocket team. Rocket bestaat uit meer dan 100 getalenteerde designers en techies die ideeën supersnel tot leven kunnen brengen en bovendien vooroplopen op het gebied van innovatieve technologieën. We zijn ervan overtuigd dat Rocket naadloos in onze cultuur past en het juiste team is als het gaat om het bouwen van de brug voor onze klanten tussen Europa en de Verenigde Staten.”

De nieuwe kantoren in Boston en New York worden geleid door het team van Rocket Insights. Sinds de lancering in 2016 is Dept wereldwijd gegroeid en werkt met merken als Tesla, Samsung, Philips en Netflix. Momenteel bestaat het team van Dept uit meer dan 1200 mensen die werken vanuit elf landen in Europa en Amerika, met een omzet van ruim 125 miljoen euro.

www.deptagency.com
www.rocketinsights.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief