De Media Balie brengt backoffice onder bij Abovo Media, Tom Daemen inkoop directeur

De Media Balie brengt backoffice onder bij Abovo Media, Tom Daemen inkoop directeur

17-06-2019 15:17:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 728 | Tags:

Vanaf 1 juli is Tom Daemen verantwoordelijk voor de totale mediainkoop van Abovo Media. Als oprichter en meewerkend voorman van de Media Balie brengt hij de backoffice van zijn bedrijf onder bij Abovo Media.  

Tom Daemen: “Abovo Media past als onafhankelijke Nederlandse partij goed bij de Media Balie. Deze samenwerking biedt de Media Balie de mogelijkheid om onze klanten op dezelfde excellente manier te blijven bedienen. Vanuit de eigen naam met de inkoopkracht van het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland. Ik zal zelf binnen Abovo Media mijn weg vervolgen, om bij te dragen aan een scherpe en kwalitatieve media-inkoop voor de klanten van Abovo en de Media Balie. Daarnaast zal ik zelf de klanten van de Media Balie blijven voorzien van het best mogelijke media advies. Ik heb zin in deze nieuwe uitdaging.”  

Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek, founders van Abovo Media: “De Media Balie is al sinds jaar en dag een gevestigde partij in het medialandschap. Wij zijn er dan ook trots op dat wij hun backoffice activiteiten gaan verzorgen. De komst van Tom Daemen, die ons als inkoop directeur komt versterken, is op vele fronten een aanwinst voor Abovo. Met zijn kennis en ervaring is hij een uitstekende aanvulling op het bestaande inkoopteam en kunnen we naar de toekomst toe slagvaardig en kwalitatief het verschil blijven maken in de conversievraagstukken van onze klanten.”  

De Media Balie De Media Balie is een onafhankelijk full service mediabureau en opgericht in 2009. Met senior medewerkers, afkomstig uit de mediawereld, biedt de Media Balie expertise en een premium dienstverlening aan op het gebied van media-advies, -planning en inkoop. Zij combineren de voordelen van een groot en een klein mediabureau. Met die opzet behalen zij maximaal rendement voor hun klanten.

Abovo Media Gestart in 1999 en uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke Nederlandse mediabureau. Abovo Media is de ideale combinatie van Media, Data & Tech en Creatie. Met het team (120 fte) zetten ze die kennis vol overgave in voor veel grote en middelgrote Nederlandse bedrijven, waaronder Koopjedeal.nl, Action, Basic-Fit, HG, Primera, Auto.nl, Toverland, Calex Holland, Livera, alle Provincies, Weber Barbecues, Only for Men, Ambiance Zonwering, Bo-rent, ROC van Amsterdam en Corendon. Abovo heeft de afgelopen jaren vele prijzen gewonnen waaronder FD Gazelles, Top-1 noteringen in de Emerce100 en Top-250 Groeibedrijf. Sinds 2014 behoort MediaBookers.nl bij Abovo Media. Abovo is aangesloten bij Platform Media Adviesbureaus (PMA) en heeft een Recma-notering. Abovo Media voldoet aan de hoogste ISO-certificeringen op gebied van informatiebeveiliging, privacy, kwaliteit en milieu.  

www.demediabalie.nl
www.abovo.nl
 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.