Marketing Report
DPG Media begint campagne met AD-columnisten

DPG Media begint campagne met AD-columnisten

DPG Media begint een campagne speciaal voor het AD, waarin de columnisten van het nieuwsmerk te zien zijn. De commercial is te zien op tv en online en volgt een dag uit het leven van een AD-lezeres. Van ’s ochtends aan het ontbijt met haar familie tot dat zij ’s avonds neerploft op de bank naast haar man. En onderweg komt zij bekende columnisten van het AD tegen: Fidan Ekiz, Özcan Akyol, Sjoerd Mossou en Angela de Jong.

De commercial wordt ondersteund door het Songfestivalnummer Ding a Dong, geproduceerd en ingezongen door singer-songwriter David Benjamin. Dit is ook bedoeld als knipoog naar het Songfestival dat in mei in Rotterdam plaatsvindt.

Op lokale media is de campagne doorvertaald naar de regio’s waarin DPG met regionale kranten actief is. Het Parool heeft zijn eigen look & feel binnen de campagne.

Credits:
Concept, creatie & copywrite : Dennis Brouwers en Cornel van Buuren | Producer TV:Radio: Cees Clous/Pascal Hielkema | Regie TV: Radio: David van der Vegte | Art-direction Print: Edwin Westerbeek | Productie Online assets: Punktlich | Inkoop Online: Nick Huizendveld ism PINK | Media & inkoop: Gwendolyn Kleinjan en Erika Keizer samen met onder meer Mindshare

www.dpgmediagroup.com
www.ad.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief