Marketing Report
DDMA groeit met 14 nieuwe leden in Q1

DDMA groeit met 14 nieuwe leden in Q1

DDMA, de branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service, kreeg er in het eerste kwartaal van dit jaar veertien leden bij. Onder meer T-Mobile, Yarden en Randstad sloten zich aan, net als de Hogeschool van Amsterdam, Het Nationale Theater en PVH, de moederorganisatie van Calvin Klein en Tommy Hilfiger.

Verder sloten Stichting Gelders Landschap, Dotdigital, Joost Speelt Spellen, NKC, Improvers, Eventim, Your Success Factor en Spotler Group (eerder al lid met onderliggende labels) zich aan.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Bij DDMA krijgen organisaties toegang tot een actueel kennisaanbod en een groot netwerk dat hen helpt datagedreven en klantgericht te werken, een ethische visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Daar is veel vraag naar, aangezien data bij steeds meer organisaties een centrale rol inneemt. Het is mooi om te zien dat organisaties uit verschillende sectoren – van bekende merken en goede doelen tot marketingbureaus en retailers – onze ambitie delen: een wereld waarin consumenten en organisaties kunnen profiteren van de voordelen van data.”

De coronacrisis zorgt ervoor dat bij veel organisaties een versnelde digitale transitie plaatsvindt en de focus op data toeneemt, bleek vorig jaar al uit de DDMA Barometer.

www.ddma.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.