Marketing Report
DDMA breidt team uit met Erik Molkenboer en Bo van den Bosch

DDMA breidt team uit met Erik Molkenboer en Bo van den Bosch

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Erik Molkenboer aangesteld als manager operations, content & community. Bo van den Bosch gaat als data-analist en projectmanager aan de slag .

Erik Molkenboer begon zijn loopbaan in 2012 bij Dance4Life als online communicatiespecialist en werkte de afgelopen jaren als teamlead en communicatiestrateeg bij pr-bureau Lubbers De Jong. Bij DDMA gaat hij als manager operations, content & community leidinggeven aan het team dat verantwoordelijk is voor events, onderzoek, educatie en content.

Hij neemt hiermee een deel van de taken van adjunct-directeur Monique Rutten over, die na dertien jaar vertrekt bij de branchevereniging om aan de slag te gaan als Head of Marketing & Development bij Het Nationale Theater in Den Haag.

Bo van den Bosch richt zich, na drie jaar bij TUI te hebben gewerkt, in haar nieuwe rol als data-analist onder meer op het meten van de impact van het werk van DDMA op de achterban. Daarnaast gaat ze zich bezighouden met het organiseren van kleinschalige evenementen en verschillende communicatie-activiteiten.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Dankzij de communicatie-achtergrond van Erik komt content nog centraler te staan in alles wat DDMA doet. Zo kunnen we nog meer kwaliteit bieden aan onze leden en de sector. Bo gaat daarnaast onze datagedreven manier van werken naar een hoger plan te tillen.”

www.ddma.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief