Marketing Report
D-reizen introduceert zomerse WhatsApp game

D-reizen introduceert zomerse WhatsApp game

Reisorganisatie D-reizen zorgt deze zomer voor het sportieve oranjegevoel met de lancering van een reis WhatsApp game: D-spelen. Drie weken lang kunnen vrienden-, familie- en collegaclubs samen de strijd aangaan met andere teams tijdens D-spelen en zo kans maken op de hoofdprijs: een reischeque ter waarde van 1250 euro. De WhatsApp challenge start op maandag 2 juli en duurt tot en met zondag 22 juli.

D-spelen is ontwikkeld in samenwerking met C2B uit Amsterdam.

Met D-spelen benadrukt D-reizen het fun-aspect van reizen op een interactieve en vernieuwende manier.

Door in je groepsapp het speciale 06-nummer van D-reizen toe te voegen speel je mee. Elke twee tot drie dagen krijgen de groepen nieuwe uitdagingen op de groepsapp. Met deze opdrachten kunnen punten worden verdiend. Bovendien zijn er bonusvragen aan het spel toegevoegd waarmee men direct kans maakt op verschillende prijzen.

Danja Lekkerkerk, Manager Marketing en Communicatie D-Reizen: “Het leek een rustige sportzomer te worden voor oranje fans, nu Nederland niet op het WK voetbal staat en de volgende zomerspelen nog twee jaar duren. Een ideaal moment om wat spanning en fun toe te voegen! WhatsApp is voor D-reizen een belangrijk communicatiemiddel geworden. Sinds begin dit jaar kunnen reizigers hun vragen niet alleen 7 dagen per week stellen per telefoon, e-mail, Facebook en Twitter, maar ook via WhatsApp. De keuze voor een App-game is verrassend en dat past perfect bij onze merkrichting. De challenges zijn zowel offline- als online opdrachten, helemaal in lijn met de omnichannel benadering van D-reizen.”

www.d-reizen.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief