Headlines.
Nieuws.
Kraftwerk linked by Isobar wint drie Red Dot awards
16-08-2018 | 16:13:00
Het digital product design bureau, onderdeel van Isobar, is drie keer bekroond met een design award in de categorie communication design


Alfred ontwikkelt Beter Horen-campagne
14-08-2018 | 10:52:00
De campagne wordt uitgerold op tv, online video, display, social, print en POS. In de commercial zien we een energieke man die beschrijft hoe hij met volle teugen van het leven geniet


Justlease haakt met VI in op transferperiode
14-08-2018 | 10:21:00
Gedurende de transfermaand augustus komen in Voetbal International diverse mensen aan het woord die onlangs de transfer gemaakt hebben naar Justlease


Fama Volat leading agency Swinkels Family Brewers
13-08-2018 | 10:47:00
Samen zullen zij de identiteit van Bavaria vertalen naar een nieuwe landelijke campagne. Met de campagne gaat het biermerk terug naar de vertrouwde slogan "Zo. Nu eerst een Bavaria"


N=5 maakt nieuwe campagne voor ABN Amro over duurzaam ondernemen
13-08-2018 | 09:41:00
De campagne wil de zakelijke markt verder kennis laten maken met duurzame businessmodellen. Want winst is in geld uit te drukken, maar ook in meer duurzame termen zoals werkgelegenheid, sociale cohesie of behoud van natuur en milieu


Becel lanceert 100% plantaardige drinks met campagne door Alfred
13-08-2018 | 09:33:00
De lancering wordt in communicatie ondersteund met een statement: Planten Zijn De Nieuwe Koeien. Met dit statement roept Becel mensen via tv, digital, print en outdoor op om over te stappen op plantaardig


Yune ontwikkelt onlinecampagne Randstad
13-08-2018 | 08:41:00
Randstad maakte de campagne Hijack om kandidaten te inspireren verder te kijken dan hun huidige werkveld. Daarvoor worden ze letterlijk ontvoerd


Zomerse Plus commercial met Syrisch jongetje als opvolger kerstfilm
12-08-2018 | 22:54:00
Supermarkt Plus introduceert een zonnig vervolg op haar emotionele kerstcommercial van vorig jaar. Een Syrisch jongetje maakt kennis met de Nederlandse eetcultuur


Dommelsch introduceert het Pilsjasje
08-08-2018 | 11:24:00
Het Pilsjasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener en zakje voor een borrelhap. Het jasje is ontwikkeld als tegengeluid op de steeds complexere wereld van (speciaal)bieren


Herlancering BinckBank door XXS Amsterdam
07-08-2018 | 10:49:00
Met de gestarte campagne wordt het gevoel van onafhankelijkheid gevierd en wordt het publiek uitgenodigd om aan hun onafhankelijkheid te werken


America Today lanceert The Inspiration Project met podcastserie
06-08-2018 | 10:14:00
In samenwerking met presentator Benten Wijnen wordt een podcastserie gelanceerd waarmee America Today jongeren wil inspireren en motiveren


Alfred creëert campagne fonQ
06-08-2018 | 09:35:00
De webwinkel koos als voice-over voor comedian Henry van Loon, die de boodschap – zowel op tv als op radio – aan het Nederlandse publiek mag overbrengen


CoolBest en Etcetera laten het sneeuwen in Best
06-08-2018 | 08:47:00
Het merk en bureau wilden de bewoners en bezoekers van de gemeente een verkoelende ervaring geven. De actie was bedoeld ter promotie van de nieuwe CoolBest Smoothie.


[Nederlands MediaNetwerk TV] Peter Mulder over Dutch Independents Network
03-08-2018 | 11:07:00
Peter Mulder verliet SBS om Dutch Independents Network op te richten, een netwerk van bureaus die elkaar aanvullen in hun expertises en klantenportfolio’s. Mulder: "Wij richten ons op adverteerders met budgetten tot een miljoen euro, exclusief Facebook en Google"


Saskia Meijer en René Verhagen naar JWT
03-08-2018 | 10:08:31
Meijer en Verhagen komen van XXS Amsterdam, waar ze campagnes ontwikkelden voor onder meer HEMA, Binck Bank en Nierstichting


Alfred maakt campagne voor Het Geluid van Qmusic
03-08-2018 | 09:58:00
Alfred maakt een campagne voor Het Geluid van Qmusic. De nieuwe campagne brengt een ode aan het spel door op een originele en filmische manier terug te blikken op een paar geluiden uit het verleden


Dept aan de slag voor one happy island Aruba
31-07-2018 | 10:53:00
Verschillende teams van Dept werken samen voor de campagnes. Zo helpt Dept Aruba met SEO-campagnes op te zetten en uit te voeren. Er wordt gewerkt met geautomatiseerde campagnes op basis van machine learning en smart bidding en er wordt gemeten


ING partner Pride Amsterdam
31-07-2018 | 07:05:00
Op Schiphol, het Centraal Station en de metrostations in Amsterdam worden reizigers verwelkomd met de boodschap Freedom, here I come. Op de luchthaven is voor het eerst een bagagebelt uitgevoerd in de regenboogkleuren


Bol.com lanceert tweede reeks Goedmaker, ontwikkeld door Yune
25-07-2018 | 10:56:00
Begin januari 2018 startte bol.com de onlinecampagne Goedmaker. Hierin verraste het bedrijf klanten met een flinke upgrade van hun oorspronkelijke bestelling en maakte dit transparant in de vorm van een video die te zien was op de socialmediakanalen van de winkel


3Daboutme lanceert schoenenapp iDfits voor juiste maat online
24-07-2018 | 15:08:32
iDfits is een gratis app waarmee je online precies de juiste maat schoenen kunt kopen. Na een testperiode van 1,5 jaar is de service nu beschikbaar. Met drie foto’s creëert de app een 3D-model


[Interview] The Lockdown: 's werelds eerste AR escaperoom
24-07-2018 | 10:00:00
CODE D’AZUR ontwikkelde voor ABN AMRO een opzienbarende wervingscampagne: The Lockdown. In een duo-interview met Erna Lammers, marketingcommunicatiemanager bij ABN AMRO, en Jeroen Thissen, creative director bij CODE D’AZUR, vertellen ze wat de campagne nou zo speciaal maakt.


Sprite kiest VICE Benelux voor multiplatformcampagne
24-07-2018 | 09:13:00
Het brand solutionsteam van VICE Benelux heeft haar bereik onder en kennis van jonge mensen ingezet om een Nederlandse contentcampagne voor frisdrankmerk Sprite te creëren. De campagne is gebaseerd op het inzicht van UM Studios dat het leven


Aviko op de Europese toer
20-07-2018 | 10:52:00
24Kitchen chef Wim Ballieu geeft aardappel een glansrol


De Nieuwe Zaak ontwikkelt activatiecampagne voor F-Secure
20-07-2018 | 10:37:36
Digital agency De Nieuwe Zaak ontwikkelde een activatiecampagne voor F-Secure, met als doel de doelgroep in beweging te krijgen en de software te installeren


Samsung kiest NLProfiel om Tour de France-campagne te promoten
19-07-2018 | 12:16:00
Samsung kiest voor NLProfiel om op grote schaal een relevante doelgroep te bereiken. Via NLProfiel wordt getarget op het profiel ‘wielrennen’ met als doelstelling zichzelf als Tour de France sponsor te profileren