Headlines.
  • Fama Volat helpt Plastic Soup Foundation met campagne
    Fama Volat helpt Plastic Soup Foundation met campagne
    Gepubliceerd: 17-09-2021 | 14:28:12
    Fama Volat gaat aan de slag voor Plastic Soup Foundation. Het pr- en communicatiebureau dat werkt voor partijen als ABN Amro, Bavaria en Engie doet enkele keren per jaar kosteloze projecten voor goede doelenorganisaties
  • Bruut Amsterdam en DPG Media maken samen 360º-campagne voor Donald Duck App
    Bruut Amsterdam en DPG Media maken samen 360º-campagne voor Donald Duck App
    Gepubliceerd: 17-09-2021 | 13:33:00
    In opdracht van uitgever DPG Media produceerde Bruut Amsterdam de campagne voor de lancering van de Donald Duck-app. Bruut Amsterdam verzorgde een geïntegreerde productie een televisiecommercial, een radiocommercial, verschillende social video’s, fotografie en (digital) out of home
  • MIX en Elevator verzorgen duurzaamheidscampagne Boels Rental
    MIX en Elevator verzorgen duurzaamheidscampagne Boels Rental
    Gepubliceerd: 17-09-2021 | 13:12:36
    Het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental heeft  de campagne Oranje is het nieuwe groen. De campagne presenteert Boels als duurzaamheidspartner van hun klant. MIX (Creatie) en Elevator (Growth Marketing) ontwikkelden in samenwerking de campagne
  • S4Capital neemt Zemoga over
    S4Capital neemt Zemoga over
    Gepubliceerd: 17-09-2021 | 12:06:31
    S4Capital het digitale reclame- en marketingservicesbedrijf, kondigt aan dat het Colombiaanse product designbedrijf Zemoga overneemt. Zemoga zal bij  Media.Monks worden ondergebracht. Hoeveel voor de overname wordt betaald, is niet bekend gemaakt
  • Vertigo 6 Cross Media Bureau van het Jaar 2021
    Vertigo 6 Cross Media Bureau van het Jaar 2021
    Gepubliceerd: 16-09-2021 | 19:26:00
    Vertigo 6 werd tijdens het Cross Media Diner op 14 september uitgeroepen tot Cross Media Bureau van het jaar 2021.
Nieuws.
Fama Volat helpt Plastic Soup Foundation met campagne
17-09-2021 | 14:28:12
Fama Volat gaat aan de slag voor Plastic Soup Foundation. Het pr- en communicatiebureau dat werkt voor partijen als ABN Amro, Bavaria en Engie doet enkele keren per jaar kosteloze projecten voor goede doelenorganisaties


Bruut Amsterdam en DPG Media maken samen 360º-campagne voor Donald Duck App
17-09-2021 | 13:33:00
In opdracht van uitgever DPG Media produceerde Bruut Amsterdam de campagne voor de lancering van de Donald Duck-app. Bruut Amsterdam verzorgde een geïntegreerde productie een televisiecommercial, een radiocommercial, verschillende social video’s, fotografie en (digital) out of home


MIX en Elevator verzorgen duurzaamheidscampagne Boels Rental
17-09-2021 | 13:12:36
Het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental heeft  de campagne Oranje is het nieuwe groen. De campagne presenteert Boels als duurzaamheidspartner van hun klant. MIX (Creatie) en Elevator (Growth Marketing) ontwikkelden in samenwerking de campagne


S4Capital neemt Zemoga over
17-09-2021 | 12:06:31
S4Capital het digitale reclame- en marketingservicesbedrijf, kondigt aan dat het Colombiaanse product designbedrijf Zemoga overneemt. Zemoga zal bij  Media.Monks worden ondergebracht. Hoeveel voor de overname wordt betaald, is niet bekend gemaakt


Vertigo 6 Cross Media Bureau van het Jaar 2021
16-09-2021 | 19:26:00
Vertigo 6 werd tijdens het Cross Media Diner op 14 september uitgeroepen tot Cross Media Bureau van het jaar 2021.


BK start campagne merkidentiteit Gemaakt voor het Leven
13-09-2021 | 11:08:32
Op dinsdag 14 september start BK met een grootschalige campagne om de merkidentiteit Gemaakt voor het Leven te presenteren aan het publiek, met onder andere een speciale website, online video’s, aangepast verpakkingsdesign, pr en een influencercampagne


Elise Schaap gezicht van HAK in meerjarige samenwerking
13-09-2021 | 09:34:17
Elise Schaap is de komende jaren het gezicht van groentefabrikant HAK, nadat eerder Martine Bijl en Herman den Blijker te zien waren in de reclames


Dennis van Vugt Managing Director Born05
10-09-2021 | 10:08:00
Mede-oprichter van Born05 Dennis van Vugt is per 10 september 2021 de Managing Director van Born05. Hij volgt Edward Knol op, die het bureau de afgelopen twee jaar door de coronacrisis heen leidde


113 ontwikkelt in samenwerking met KesselsKramer publiekscampagne 1K Z1E J3
10-09-2021 | 04:00:00
Stichting 113 Zelfmoordpreventie, de nationale organisatie voor preventie van suïcide heeft samen met KesselsKramer een publiekscampagne ontwikkeld om heel Nederland te betrekken bij het kunnen voorkomen van zelfdoding


KesselsKramer maakt landelijke campagne over Samen Beslissen in de zorg
08-09-2021 | 21:19:00
KesselsKramer heeft een landelijke campagne ontwikkeld in opdracht van patiëntorganisaties en brancheorganisaties uit de medisch-specialistische zorg, de huisartsenzorg, de paramedische zorg en de wijkverpleging


S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over 
08-09-2021 | 16:17:00
Het Amerikaanse cultuurmarketing bureau Cashmere wordt overgenomen door S4Capital . Daarmee wordt het bureau onderdeel van Media.Monks. Het bureau uit Los Angeles wordt sinds augustus 2021 geleid door Taco Bell en telt 150 werknemers


Lebara komt met Want wie Doen! Zegt, moet Doen!
07-09-2021 | 16:49:00
Lebara organiseert aan het einde van de zomer een campagne om de slogan Want wie Doen! Zegt, moet Doen! Doen kracht bij te zetten. Naast de introductie van commercials, lanceert de telecomprovider twee activaties


Timing Uitzendbureau start campagne met belofte werkzoekenden altijd te helpen
07-09-2021 | 15:00:00
Timing Uitzendbureau heeft een campagne gelanceerd met de belofte werkzoekenden altijd te helpen. De campagne Altijd werk. Altijd. werd in het leven geroepen vanuit de ambitie om flexkrachten en klanten steeds meer zekerheid te bieden


Yellowbrick kiest Vigics x L.O.V.E.
07-09-2021 | 12:18:00
Yellowbrick heeft na een uitvoerig pitchtraject Vigics en L.O.V.E. (inhouse agency) gekozen als bureau om de herpositioneringscampagne te ontwikkelen. De campagne omvat de slogan Parkeer. Klik. Yellowbrick


Creatief bureau Granny opent Nederlandse vestiging met Anne Koning als Managing Director
07-09-2021 | 11:07:00
Creatief bureau Granny is gestart met een Nederlandse vestiging in Amsterdam. Anne Koning is daarbij aangesteld als Managing Director. Sinds 2016 is Granny vanuit het hoofdkantoor in Berlijn verantwoordelijk voor campagnes voor klanten als Netflix, Spotify en Facebook


Collection Glass van Duvel dit jaar ontworpen door FAKE (Manuel Seikritt)
03-09-2021 | 16:48:00
Het jaarlijkse Collection Glass dat bierbrouwer Duvel op de markt brengt, is dit jaar ontworpen door FAKE. Dat is de artiestennaam van Manuel Seikritt, die sinds 2006 aan het werk is als street artist


Arbo Unie begint Lekker in je Vel-campagne
03-09-2021 | 16:15:00
Arbo Unie lanceert de campagne Lekker in je Vel, om werkgevers te helpen inzicht te krijgen in het bevorderen van een gezonde leefstijl en het voorkomen van leefstijlziekten voor hun medewerkers


Wunderman Thompson stelt Mariska Wilschut aan als Managing Director
03-09-2021 | 15:00:00
Mariska Wilschut is de nieuwe Managing Director van Wunderman Thompson. Het creatieve bureau in Amsterdam, gevestigd op de WPP Campus, is onderdeel van Wunderman Thompson Benelux. Mariska Wilschut volgt Anita Lotten op


MyWheels lanceert muzikale campagne met Daan Boom
03-09-2021 | 14:20:04
Autodeelbedrijf MyWheels is een campagne gestart met Daan Boom die de track De Deler en een videoclip heeft uitgebracht.  Het bedrijf vergrootte de capaciteit afgelopen weken naar 1.700 auto’s. Wefilm is verantwoordelijk voor concept, productie en media


Verkade kiest voor Chuck Studios
03-09-2021 | 13:25:16
Na een competitieve pitch met meerdere creatieve production companies heeft Verkade voor Chuck Studios gekozen. De food advertising specialist heeft een nieuwe Culinaire Identiteit ontworpen voor Verkade, bekend van producten als Maria, Café Noir en San Francisco


Holland Casino dankzij Kumpany met roulettewiel bij rotonde in Zandvoort
02-09-2021 | 12:37:00
Holland Casino heeft als Official Event Supplier van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix  een roulettewiel op de rotonde bij het circuit in Zandvoort laten plaatsen, met alle coureursnummers en een Oranje 33


Wenneker Group neemt Volstok over
02-09-2021 | 12:16:00
Wenneker Group heeft de in het Vlaamse Gent gevestigde animatiestudio Volk overgenomen. Het is de tweede overname binnen de buy & build-strategie van Wenneker Group, sinds private equity-maatschappij Capital A aan boord kwam


XXS maakt introductiecampagne flitsbezorger Flink
01-09-2021 | 17:26:00
De recent gestarte flitsbezorger Flink heeft XXS (onderdeel van Candid), gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur


KNVB lanceert campagne om amateurvoetballers voor te bereiden op komend seizoen
01-09-2021 | 17:13:07
De KNVB lanceert in samenwerking met Blauw Gras een social campagne om amateurvoetballers klaar te stomen voor de eerstvolgende wedstrijd. De herkenbare spelers - die iedereen die op de amateurvelden speelt, kent - staan centraal


[Interview] Joost Prikker (DPG Media) over Oktober-woonmaand
01-09-2021 | 16:30:36
Door de pandemie zijn mensem meer thuis, en hechten ze meer aan de ruimtes om zich heen, en zijn ze ook eerder uitgekeken op spullen. Kortom de behoefte aan inspiratie van het interieur is groter dan ooit


Roorda maakt campagne over wensen en grenzen
30-08-2021 | 09:45:00
Het ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport heeft samen met Sense de campagne over hun seksuele wensen en grenzen laten maken. De campagne is onder de naam Zin? Lekker? Fijn? – Praat met elkaar over wat je wel en niet wil door Roorda Reclamebureau gemaakt


MPG.Group neemt Belgisch contentmarketingbureau Gicom over
27-08-2021 | 10:38:00
MPG.Group heeft het Belgisch marketingbureau Gicom overgenomen, het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord


The Family Amsterdam helpt Nestlé bij de lancering van Wunda
26-08-2021 | 12:14:00
Welcome to a Wundaful life is de slogan die Nestle heeft geïntroduceerd bij haar onlangs geintroduceerde plant-based lifestyle merk Wunda. The Family Amsterdam ontwikkelde de merkstrategie en de internationale introductiecampagne


VodafoneZiggo lanceert Ziggo-campagne over verrijkte televisiebeleving
24-08-2021 | 19:12:00
VodafoneZiggo heeft een Ziggo-campagne gelanceerd om te benadrukken dat televisie het leven verrijkt. Daarbij toont het van oorsprong kabelbedrijf dat het leven vol mooie televisiemoomenten zit


Kruidvat komt met campagne rondom einde zomer
23-08-2021 | 11:21:00
Vele Nederlanders keerden afgelopen weken weer huiswaarts na de vakantie, met een koffer vol mooie zomerse herinneringen. Voor velen betekent dit óók dat zij weer op gang moeten komen en wennen aan de hectiek van alledag