Headlines.
  • Kumpany ontwikkelt no sweat-campagne e-bike to go
    Kumpany ontwikkelt no sweat-campagne e-bike to go
    Gepubliceerd: 15-10-2019 | 10:22:00
    Met deze campagne laat de Amsterdamse scale-up zien wat de focus is: consumenten de luxe bieden om onder de meest flexibele, servicegerichte voorwaarden en zonder gedoe door het leven te e-biken.
  • Pathé begint herfstcampagne
    Pathé begint herfstcampagne
    Gepubliceerd: 15-10-2019 | 07:51:00
    Bioscoopketen Pathé begint in navolging op de zomercampagne deze week een campagne gericht op een lekkere herfst bij Pathé. Als mediabureaus zijn UM en Oogst ingeschakeld
  • Born05 uitgekozen voor merkcampagne de Baak
    Born05 uitgekozen voor merkcampagne de Baak
    Gepubliceerd: 14-10-2019 | 10:21:58
    Trainingsinstituut de Baak heeft na een pitchproces voor Born05 gekozen. Het Utrechtse bureau gaat de nieuwe merkcampagne van het trainingsinstituut ontwikkelen, gericht op awareness en activatie, die in november van start gaat
  • XXS Amsterdam en Kia komen met merkcampagne
    XXS Amsterdam en Kia komen met merkcampagne
    Gepubliceerd: 14-10-2019 | 09:23:00
    Om de kwaliteit van KIA-auto’s beter voor het voetlicht te brengen, komt het automerk samen met XXS Amsterdam met een merkcampagne voor de Nederlandse markt
  • Accenture Interactive en PARK NOW Group ontwikkelen campagne over parkeerapps
    Accenture Interactive en PARK NOW Group ontwikkelen campagne over parkeerapps
    Gepubliceerd: 14-10-2019 | 07:23:00
    Accenture Interactive en de PARK NOW Group hebben samen een merk- en campagnestrategie voor Europa gecreëerd. De campagne is bedoeld om de bekendheid van parkeerapps te vergroten. De PARK NOW Group is in ons land bekend van de app Parkmobile en Park-Line
Nieuws.
Kumpany ontwikkelt no sweat-campagne e-bike to go
15-10-2019 | 10:22:00
Met deze campagne laat de Amsterdamse scale-up zien wat de focus is: consumenten de luxe bieden om onder de meest flexibele, servicegerichte voorwaarden en zonder gedoe door het leven te e-biken.


Pathé begint herfstcampagne
15-10-2019 | 07:51:00
Bioscoopketen Pathé begint in navolging op de zomercampagne deze week een campagne gericht op een lekkere herfst bij Pathé. Als mediabureaus zijn UM en Oogst ingeschakeld


Born05 uitgekozen voor merkcampagne de Baak
14-10-2019 | 10:21:58
Trainingsinstituut de Baak heeft na een pitchproces voor Born05 gekozen. Het Utrechtse bureau gaat de nieuwe merkcampagne van het trainingsinstituut ontwikkelen, gericht op awareness en activatie, die in november van start gaat


XXS Amsterdam en Kia komen met merkcampagne
14-10-2019 | 09:23:00
Om de kwaliteit van KIA-auto’s beter voor het voetlicht te brengen, komt het automerk samen met XXS Amsterdam met een merkcampagne voor de Nederlandse markt


Accenture Interactive en PARK NOW Group ontwikkelen campagne over parkeerapps
14-10-2019 | 07:23:00
Accenture Interactive en de PARK NOW Group hebben samen een merk- en campagnestrategie voor Europa gecreëerd. De campagne is bedoeld om de bekendheid van parkeerapps te vergroten. De PARK NOW Group is in ons land bekend van de app Parkmobile en Park-Line


Roorda Reclamebureau lanceert campagne voor de Belastingdienst
11-10-2019 | 14:51:00
Na het winnen van de raamovereenkomst campagnedienstverlening komt Roorda Reclamebureau met hun tweede campagne voor de Belastingdienst


DDB Unlimited en Exterion Media verzorgen OOH-campagne Free a girl
11-10-2019 | 07:11:00
In de campagne wordt afgerekend met een toenemend probleem in communicatie voor goede doelen: hoe voorkom je immuniteit voor de almaar groeiende stroom aan ellendige beelden


MediaMonks merges with Firewood
08-10-2019 | 07:24:40
S4Capital plc, the new age, new era digital advertising and marketing services company, announces that its digital global content practice MediaMonks today merges with Firewood, an international digital marketing agency built on extensive partnerships with some of the world's best-known technology brands.


DeReclamebureau50 2020 | De genomineerden
07-10-2019 | 20:16:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam


NS en N=5 bedenken wervingscampagne met NS-personeel
07-10-2019 | 10:44:00
N=5 en de NS hebben de handen ineengeslagen voor een campagne om personeel te werven. Daarbij staat het eigen personeel van de NS centraal. In een serie van acht online video’s vertellen NS-medewerkers wat zij belangrijk vinden in hun werk


Glasnost lanceert native advertising agency Yuri
07-10-2019 | 10:27:00
Na vier jaar voorbereiding begint Glasnost een native advertising agency met de naam Yuri. Hiermee speelt het bureau onder meer in op de groei van de brandedcontentdiscipline binnen Glasnost


Blauw Gras ontwikkelt Klusbus-campagne Hornbach
07-10-2019 | 08:37:00
HORNBACH gaat op zoek naar de beste Klusbus van Nederland in een social campagne die is ontwikkeld door Blauw Gras. De campagne richt zich op de professionele klusser


[Column] Tessa Bouw: Zelden wond ik mij zo op als over de nieuwe commercial van Albert Heijn
06-10-2019 | 06:11:00
Met regelmaat wind ik mij hier over misstanden groot en klein op. Maar deze recente stijging van de bloeddruk is er een van verbazing, opperste verbazing en verontwaardiging


McDonald’s lanceert PicMac: mini-tutorials foodfotografie
04-10-2019 | 12:34:55
McDonalds heeft op Instagram TV Pic Mac gelanceerd met zes korte afleveringen waarin tips voor mooie foodfoto's worden gegeven. Onderwerpen die aan bod komen, zijn onder andere de achtergrond, de flat lay en de compositie


G-Star RAW WAVE tijdens Amsterdam Dance Event onder Rijksmuseum
04-10-2019 | 12:08:00
G-Star RAW zal tijdens het Amsterdam Dance Event op donderdag 17 oktober 2019 vanaf 19:00 uur een RAW Rave organiseren in de onderdoorgang van het Amsterdamse Rijksmuseum. Onder meer De Staat, Boys Noize en TITIA zullen optredens verzorgen


What the Vak!-campagne CNV Vakmensen om jongeren aan te trekken
04-10-2019 | 11:40:00
CNV Vakmensen is een campagne gestart om jongeren aan te trekken. Steeds minder jongeren zijn lid van een vakbond. En dat terwijl hun arbeidsvoorwaarden langzaamaan worden uitgehold


Sam Feldt, Alpine en Spinnin’ Records lanceren Love the music. Protect your ears
04-10-2019 | 07:37:29
In aanloop naar het Amsterdam Dance Event ADE lanceert Sam Feldt met Spinnin’ Records en Alpine Hearing Protection de campagne Love the music. Protect your ears


Campagne Bud van XXS Amsterdam voor eerst op Nederlandse televisie
03-10-2019 | 11:25:04
De eerste Nederlandse campagne van het recent in ons land geïntroduceerde biermerk Bud is op televisie te zien


Pandora selecteert VIRTUE als creatief bureau
03-10-2019 | 10:39:00
VIRTUE is geselecteerd als het lead agency voor Pandora. Pandora is een Deens sieradenmerk dat in meer dan honderd landen wordt verkocht


Born05 ontwikkelt donatiecampagne Stop Dementie
03-10-2019 | 10:11:00
In de Stop Dementie-campagne van Alzheimer Nederland staat dit jaar het verhaal van drie generaties centraal. De campagne is door Born05 ontwikkeld


Reeleezee lanceert boekhoud-app met campagne van reclamebureau Epidemie
03-10-2019 | 09:52:00
Reeleezee heeft een app gelanceerd om eenvoudiger te kunnen boekhouden. De lancering van de app wordt ondersteund met een campagne van reclamebureau Epidemie


[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Martijn Lasonder, strateeg bij Dorst & Lesser
03-10-2019 | 07:12:00
Martijn Lasonder is strateeg bij Dorst & Lesser. Hij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken hem


Brego Keller benoemd tot COO Publicis Groupe Nederland
02-10-2019 | 08:54:00
Publicis Groupe Benelux heeft Brego Keller per 1 oktober 2019 benoemd tot Chief Operating Officer (COO) van Publicis Groupe Nederland. Als COO geeft hij leiding aan de Nederlandse operatie van Publicis Groupe met de bijbehorende bureaumerken


[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Romy Onderwater, junior-producer bij Dept
01-10-2019 | 08:23:00
Romy Onderwater is junior-producer bij Dept. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar


WPP appoints John Rogers as Chief Financial Officer
01-10-2019 | 07:03:00
WPP announces the appointment of John Rogers as Chief Financial Officer


Born05 maakt campagnefilms voor Pensioenfonds Zorg en Welzijn
30-09-2019 | 10:41:14
PFZW, Pensioenfonds Zorg en Welzijn, start de campagne De normaalste zaak van de wereld. Met de onlinecampagne wil PFZW jonge mensen in de zorg- en welzijnsector uitnodigen zich te verdiepen in het onderwerp pensioen


Initiative, KesselsKramer en Bever lanceren campagne Buiten zit van binnen
30-09-2019 | 08:44:00
Buitenwinkel Bever lanceert de campagne Buiten zit van binnen. De multimediale-Instagram-first-campagne, die in samenwerking met KesselsKramer is ontwikkeld, is de opvolger van Buiten is nooit ver weg


Menzis kiest voor Roorda
30-09-2019 | 07:23:48
Na een pitch heeft zorgverzekeraar Menzis de marketingcommunicatie-activiteiten voor de merken Menzis en SamenGezond ondergebracht bij Roorda Reclamebureau. Roorda is direct aan de slag gegaan met de re-launch van SamenGezond


Storyboard ontwikkelt Beneluxcampagnes Rimmel London en Max Factor
26-09-2019 | 12:18:00
Rimmel London en Max Factor, beide onderdeel van Coty Benelux, lanceren hun Benelux-campagnes. Influencer- en contentspecialist Storyboard heeft de campagnes ontwikkeld


Pink Ribbon, The Odd Shop en MediaMonks maken campagne tegen borstkanker
26-09-2019 | 10:37:00
In oktober is het borstkankermaand. Daarom lanceert Pink Ribbon in samenwerking met The Odd Shop en MediaMonks een campagne om heel Nederland de handen ineen te laten slaan