Marketing Report
Court1 kiest voor Whooz als dataleverancier

Court1 kiest voor Whooz als dataleverancier

Twee jaar geleden introduceerde Court1 de segmentatieapplicatie Cäsar. Bureaus, retailers en exploitanten maken gebruik van deze applicatie voor gesegmenteerde inzet van media, zoals buitenreclame, direct mail, verspreidingen en online communicatie. Alle gebruikers van Cäsar krijgen de data van Whooz tot hun beschikking. 

Whooz geeft als segmentatiespecialist inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van ruim 7,7 miljoen huishoudens. Door klantdata en -kennis met de whize-segmenten te combineren, worden verbanden gelegd en krijgen doelgroepen een gezicht en een profiel.

Marco Vroedsteijn, mede-eigenaar van Court1: "De wereld van de dataleveranciers is er niet makkelijker op geworden na de invoering van de AVG. Veel data staan ter discussie of zijn niet AVG-proof tot stand gekomen. Vrijwel alle dataleveranciers herbezinnen zich op hun uitleveringen. Whooz heeft het aangedurfd om fors te investeren in een compleet nieuw AVG-proof segmentatiemodel. Het whize-segmentatiemodel gaat adverteerders helpen om hun klanten een gezicht te geven en nog beter en gerichter te kunnen communiceren."

Arjan van den Akker, Managing Director van Whooz: "14 februari 2019 hebben wij de nieuwe whize-segmentatie geïntroduceerd. We zijn natuurlijk trots dat een kritisch bureau als Court1 haar vertrouwen geeft aan ons nieuwe innovatieve segmentatiemodel. Het is voor ons mooi om te zien hoe creatief Court1 de data gebruikt om haar klanten te voorzien van goede inzichten en segmentaties voor betere communicatie."

www.court1.nl
www.whooz.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief