CoolBest focust zich met On the Go op Out of Home

CoolBest gaat zich met de claim on the go en kleinere verpakkingen sterk focussen op Out of Home. CoolBest Strawberry Hill, Mango Dream en Premium Orange zal voortaan verkrijgbaar zijn in 330 ml-petflessen. Tegelijkertijd zullen ook de drie CoolBest Smoothies in kleine flesjes worden gelanceerd.

De on the go-flesjes zal worden ondersteund door diverse activaties en campagnes. De sneeuwwereld van CoolBest zal daarbij een belangrijke rol vervullen.

Tim van der Hulst, marketingmanager van CoolBest: “Het gaat goed met CoolBest. We groeien gestaag en hebben zelfs de stap naar de ijscategorie gezet; en met succes! In out of home spelen we helaas nog geen rol van betekenis met CoolBest en daar hopen we nu verandering in te brengen.”

Begin 2021 zal CoolBest samen met DDB Unlimited een campagne starten omtrent de on the go producten.

www.coolbest.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.