Headlines.
Nieuws.
[Column] Jasper van Zandbeek: Laten we in 2022 eens ophouden met fragmenteren en versnipperen
13-01-2022 | 19:00:00
De inflatie van het begrip contentmarketing zette het afgelopen jaar stevig door. Het wordt inmiddels gebruikt (en vooral misbruikt) voor zowat iedere vorm van commerciële communicatie


Counter Content breidt uit met Eileen van Vliet en Sander Keizer
12-01-2022 | 11:00:58
Eileen van Vliet en Sander Keizer zijn begonnen bij Counter Content, het Zaanse bureau voor pr- & contentmarketing en onderdeel van Counter Collective. Beiden versterken het team als pr- en communicatieadviseur voor klanten als ALD Automotive, Bravoure, Gorillas en Marvia


[Forum] Wat gaat het Contentmarketing Jaar 2022 brengen?
08-01-2022 | 10:26:00
Met regelmaat vragen we een aantal bepalende spelers in de markt naar hun mening aan de hand van een actuele vraag. De vraag deze keer is: wat gaat het Contentmarketing Jaar 2022 brengen?


[Column] Aart Lensink (LVB): Contentmarketing in 2022: denk groter en de impact is groter
08-01-2022 | 09:37:00
Wat heb je te bieden als merk? En valt daar iets méér over te vertellen dan je in je commercial kwijt kunt? Ja? Mooi, dan zet je dus contentmarketing in


[Column] Monique Bergers (N=5): 2022 wordt het jaar waarin content het verschil gaat maken
08-01-2022 | 08:52:00
Content is al een tijd het buzzword binnen marketing. Toch zijn er, naast portretten en kleine social formats, weinig cases in Nederland die echt het verschil maken


[Column] Stacey Rookhuizen (Bombilate): authentieke, menselijke content staat centraal in 2022
06-01-2022 | 12:48:00
Adembenemende 8K droneshots, nog nooit vertoonde special effects, Max Verstappen, tourbussen vol influencers, virtuele figuren en acteurs. Dat is samengevat wat we níet veel gaan zien op het gebied van contentmarketing in 2022


[Column] David Barens (MMMatter): Er is enorm veel content die 0 toegevoegde waarde heeft voor de ontvanger
05-01-2022 | 13:28:00
Ik hoop en verwacht dat content marketing in 2022 zich als vakgebied verder blijft ontwikkelen. Er wordt veel goede content gemaakt, maar ik zie ook nog steeds enorm veel content die 0 toegevoegde waarde heeft voor de ontvanger. Advertenties verpakt als content