Code d’Azur benoemt Massimo Meijer tot Design Director

Digital brand & experience bureau Code d’Azur heeft Massimo Meijer benoemd tot Design Director. Massimo Meijer zal in nauwe samenwerking met Design Director Priscilla de Gier, leiding geven aan het design team van het bureau. De aanstelling van Massimo Meijer volgt op de internationale groei van Code d’Azur en de toenemende vraag naar high-end digital design.ode

Massimo Meijer startte zijn carriere 14 jaar geleden als designer bij Tribal DDB en TBWA/Neboko voordat hij de overstap maakt naar MediaMonks als senior art-director. Hij werkte die jaren voor verschillende merken als KLM, Philips en Albert Heijn. Daarna vertrok hij naar London waar hij als freelancer werkt voor Google en voor verschillende toonaangevende bureaus, studio's en startups. De laatste jaren werkt hij als design director in Amsterdam bij Isobar en later Superhero Cheesecake. 

Massimo Meijer: “Ik kijk er ontzettend naar uit om, samen met Priscilla, design binnen Code d’Azur naar een volgend niveau te tillen en de designfilosofie van het bureau verder te positioneren. Code d’Azur is hard aan het groeien en de projecten worden steeds groter en internationaler. Ik krijg daar enorm veel energie van en heb heel veel zin om mee te bouwen!”

Nik Nieuwenhuijs, mede-oprichter en CEO van Code d’Azur: “Massimo zijn internationale ervaring is een mooie aanvulling op ons team. We kijken er erg naar uit om zijn design-visie en expertise terug te zien in ons dagelijkse werk.”

www.codedazur.com



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.