Marketing Report
Clear Channel Nederland breidt digitaal netwerk uit

Clear Channel Nederland breidt digitaal netwerk uit

Het Digital Inner City netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen.

Sinds 2016 zijn er in Amsterdamse parkeergarages digitale panelen van Clear Channel te vinden, onder andere bij het Museumplein, Damrak, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein. Daaraan zijn zes parkings in Leiden toegevoegd, waaronder Haarlemmerstraat, Soestdijkkade, Ringkade en Morspoort. In Den Haag zijn digitale panelen geplaatst in de parkeergarage bij het Malieveld, nabij Paleis Noordeinde aan de gelijknamige winkelstraat en aan de boulevard van Scheveningen. Ook in de Van Heekgarage in Enschede is een digitaal paneel geplaatst. Alle genoemde panelen vormen samen het Digital Inner City netwerk.

Clear Channel Nederland zet het digitaliseren van objecten voort op strategische plekken.

Raymond van Kasterop, Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland: "De objecten die gedigitaliseerd worden, bevinden zich op drukke locaties, bijvoorbeeld in of nabij winkelstraten. Adverteerders zijn hiermee zichtbaar net voor de aankoop. We gaan ons digitale portfolio gedurende het jaar verder uitbreiden."

www.clearchannel.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief