CapeRock ontwikkelt visuele identiteit SBS België

CapeRock ontwikkelt visuele identiteit SBS België

02-10-2018 08:14:00 | Door: Max Vlugt | hits: 739 | Tags:

CapeRock heeft de visuele identiteit voor de mediamerken VIER en VIJF voor SBS België ontwikkeld. 

Voor VIER is een design ontwikkeld dat energiek en speels is. Als een fan van entertainment neemt VIER de kijker mee in het vermaak. De elementen waaruit het logo is opgebouwd, zijn tot leven gebracht en vormen samen de Jockeys. De speelse en vriendelijke bewegingen van de Jockeys voegen energie en dynamiek aan de zender toe. De Jockeys navigeren de kijker door de content en verbinden het merk met de content.

VIJF is de vrouwenzender van Vlaanderen. VIJF biedt haar kijker guilty pleasure met programma's zoals Oh My God en Sex Tape. De ondeugendheid en spanning is in het merk gebracht door een typografie die continu in vorm verandert en middels shout-outs om de aandacht vraagt. Met hot pink als kleur en toepassing daarvan in duotonen is veel variatie gecreëerd. Het samenspel van elementen verrast de kijker en houdt de spanning vast. 

www.caperock.tv

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.