Marketing Report
[Cannes Lions 2018] MediaMonks wint vijf Lions

[Cannes Lions 2018] MediaMonks wint vijf Lions

De volgende shortlists van het Cannes Lions International Festival of Creativity 2018 zijn bekend gemaakt. Wereldwijd creatief digitaal productiebureau MediaMonks is acht keer genomineerd voor drie projecten: Sensodyne: Teach Brush (Grey Brazil), Nike: Game of Go (Wieden+Kennedy Portland) en The Uncensored Playlist (DDB Berlin).

Sensodyne Teach Brush, Grey Brazil

The Uncensored Playlist, DDB Berlin

Nike Game of Go, Wieden+Kennedy Portland


Volledig overzicht van MediaMonks’ shortlists tot en met 18 juni:

- Sensodyne Teach Brush: Health & Wellness, B01. Brand Led Education & Awareness
- Nike Game of Go: Design, C02 Digital Installations & Events & D04 Live Events
- Nike Game of Go: Outdoor, C02 Interactive Digital Screens, D05 Interactive Experience, D07 Immersive Experiences
- The Uncensored Playlist: Radio & Audio, C1 Use of Radio or Audio as a Medium, Radio & Audio, C3 Branded Content/Programming 

 

Update 19 juni:

Cannes Lions International Festival of Creativity 2018 heeft meer winnaars bekend gemaakt. Creatief digitaal productiebureau MediaMonks heeft gewerkt aan twee prijswinnende projecten, Nike Game of Go (Wieden+Kennedy Portland) en The Uncensored Playlist (DDB Berlin, Reporters Without Borders Germany), gezamenlijk goed voor de winst van vijf Lions.

Volledige lijst van MediaMonks’ awards tot en met 19 juni:

  • Reporters Without Borders - The Uncensored Playlist: Gold Radio & Audio Lion in Use of Radio or Audio as a Medium, Silver Radio & Audio Lion in Branded Content / Programming
  • Nike Game of Go: Bronze Design Lion in Digital Installations & Events, Bronze Design Lion in Live Events, Bronze Outdoor Lion in Interactive Experiences

www.mediamonks.com
www.canneslions.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.