Marketing Report
Campagne rondom nieuw design flessen Bavaria

Campagne rondom nieuw design flessen Bavaria

Brouwerij Bavaria viert haar driehonderdjarige bestaan met een nieuwe ontwerp van de bierflesjes. Het etiket is opnieuw vormgegeven en de flessenhals heeft reliëf. De campagne Zo. Onze nieuwe fles begeleidt de introductie van de fles.

Niet alleen de flessen maar ook de blauwe kratten zijn opnieuw ontworpen. In het design van de flessen staan de eigen mouterij en de zeven generaties binnen het familiebedrijf centraal. Als onderdeel van deze campagne heeft Bavaria een commercial gemaakt die te zien is op tv, online, in de bioscoop en op (digitale) abri’s.

Florent Renders, marketingmanager bij Bavaria: “Als bierbrouwer met drie eeuwen ervaring nemen we het brouwen van bier sinds jaar en dag serieus. Vandaar dat we géén afscheid nemen van de bruine fles, want dat is beter voor de smaak en kwaliteit van het bier. Het nieuwe design verwijst naar onze rijke geschiedenis en past tegelijkertijd bij het Bavaria van nu. We vernieuwen al generaties lang en ook in de toekomst blijven we pionieren. Met het nieuwe design vertellen we dit verhaal rechtstreeks aan de consument.”

www.bavaria.com/nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief