Marketing Report
Eigen Fabrikaat bedenkt VVN-campagne rondom relaxter rijden

Eigen Fabrikaat bedenkt VVN-campagne rondom relaxter rijden

Veilig Verkeer Nederland start met een campagne om mensen te inspireren relaxter rijden. De organisatie heeft een tv-commercial laten ontwikkelen door Eigen Fabrikaat waarin men met een aanstekelijk liedje kijkers laat nadenken over de houding in het verkeer.

Daarmee wil de organisatie duidelijk maken dat door rustiger te rijden het niet alleen veiliger is, maar er ook meer oog is voor de omgeving. Van alle meldingen die VVN ontvangt, staat te hard rijden op 1. Vooral in woonwijken zorgt dit voor onveilige situaties, waar veel buurtbewoners zich zorgen over maken.

Gerco Hebbink, marketeer Veilig Verkeer Nederland: "Iedereen kan een bijdrage leveren, iedere dag weer zodra je de deur uitstapt. De boodschap van de commercial is dat iedereen makkelijk kan bijdragen aan een veilige verkeersomgeving. We willen weggebruikers aanzetten tot positieve gedragsverandering. En dat begint zodra je de deur uitstapt.

De campagne wil geen opgeheven vingertje meegeven, maar een opgestoken duim  Er staat een tweede commercial gepland voor het voorjaar van 2020. De campagne is samen met Eigen Fabrikaat en RubenPaulRuben ontwikkeld.  

Credits:

Klant: Veilig Verkeer Nederland | Bureau: Eigen Fabrikaat | Productiehuis: RubenPaulRuben | Regie: Paul Roest | Muziek: Cris Kos | Sound engineering: Soundsright

www.vvn.nl
www.eigenfabrikaat.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief