Marketing Report
Campagne Tic Tac met dj Lost Frequencies

Campagne Tic Tac met dj Lost Frequencies

Tic Tac heeft de Belgische dj Lost Frequencies ingeschakeld voor een campagne waarbij mensen onder meer een reis naar Ibiza kunnen winnen.  

De 24-jarige Felix de Laet, zoals de dj in het dagelijks leven heet: "Als dj mag ik op de mooiste plekken ter wereld mijn muziek delen met mensen, tijdens festivals of op andere te gekke evenementen. Dit zijn keer op keer bijzondere ervaringen. Toen Tic Tac mij vroeg om samen te werken aan een campagne waarbij wij mensen de kans geven mee te genieten van deze mooie momenten, zei ik direct ‘Ja’. Het leven is prachtig en er is niets fijner dan vreugde te delen."

Deelnemers kunnen een reis met Lost Frequencies naar Ibiza winnen en een exclusieve dj-workshop in zijn eigen studio in België. Ook zijn er tickets te winnen voor muziekoptredens en artikelen van Bose.

Celinde van Opstal-Gordijn, Brand Manager Tic Tac Benelux: "Felix is een jonge, sympathieke jongen uit België die inmiddels is uitgegroeid tot een van de topdj’s in de wereld. Zijn frisse en authentieke persoonlijkheid past goed bij ons merk. Millennials meenemen in de wondere wereld van Lost Frequencies sluit goed aan bij ons doel om zoveel mogelijk mensen verfrissende en verrassende momenten te laten ervaren. Wij zijn dan ook erg blij met onze samenwerking en kunnen niet wachten om de campagne verder uit te rollen."

De campagne loopt tot en met eind augustus en is te zien op tv, social media, YouTube en Spotify. Triangle PR verzorgt de pr rondom de campagne.

music.tictac.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief