Marketing Report
Campagne Sunweb: ruimte om zelf na te denken

Campagne Sunweb: ruimte om zelf na te denken

Sunweb geeft de aankomende campagne een andere invalshoek: ruimte om zelf na te denken. De reisorganisatie breekt in de campagne radicaal met de in de branche gebruikelijke nepbeelden van prachtige stranden en gelukkige gezinnetjes in de infinity pool.

Reisaanbieders gebruiken allemaal dezelfde soort reclamebeelden in hun campagnes, die voor consumenten volkomen inwisselbaar zijn. Het enige verschil tussen de reclames van reisbureaus is vaak hun logo. Sunweb stopt met na-papegaaien en laat de consument zelf de content bepalen.

In een campagne op televisie, online, radio, print en social media gaat Sunweb geen aanbiedingen opdringen, maar juist letterlijk ruimte geven om even de ogen te sluiten en zelf na te denken over je vakantie.

Luc van Laer, Creative Director Sunweb Group: “Je ideale vakantie is immers zoveel mooier dan reclame. Probeer die vakantie maar eens voor je te zien. Daar krijg je pas echt een vakantiegevoel van. Zoveel mooier dan clichébeelden.”

www.sunweb.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief