Marketing Report
Calvé partner van KNVB

Calvé partner van KNVB

Calvé is partner geworden van de KNVB. Daarmee steunt het merk de OranjeLeeuwinnen richting Frankrijk.

Afgelopen zomer bracht Calvé Pindakaas voor het eerst een reclamespot uit met een vrouw in de hoofdrol: Lieke Martens. Calvé zag haar nieuwste reclame bekroond met een tweede plaats bij de Ster Gouden Loeki verkiezing. Een vervolgstap kon niet uitblijven, aldus het merk.

De samenwerking van Calvé Pindakaas en de KNVB wordt afgetrapt met een zoektocht naar Ballenmeiden voor de  oefenwedstrijden van de OranjeLeeuwinnen in april en juni 2019. Calvé Pindakaas organiseert op zondag 31 maart een selectiedag voor 50 deelnemers op de KNVB Campus. Kinderen van 12-16 jaar maken kans op een ticket bij aankoop van twee pindakaasreepverpakkingen.

De ballenmeiden en -jongens zullen de OranjeLeeuwinnen vervolgens in april en juni bij de laatste wedstrijden voorafgaand aan het komende wereldkampioenschap vergezellen. Via de website van Calvé zijn er daarnaast allerlei andere prijzen te winnen. De actie loopt tot en met 24 maart.

Janina van der Drift, marketing manager bij Calvé Pindakaas: “Met deze samenwerking willen we kinderen met grote dromen inspireren. We weten dat er heel veel jonge voetballertjes zijn die dromen van een positie in het Nederlands elftal. Hen geven we nu de kans om de belangrijke taak van ballenmeid of -jongen uit te voeren en de OranjeLeeuwinnen van dichtbij mee te maken. Heel leuk om op deze manier de OranjeLeeuwinnen aan te moedigen!” 

Jean-Paul Decossaux, directeur commercie bij de KNVB:  “We zijn blij en trots dat Calvé zich structureel gaat verbinden aan het vrouwenvoetbal en de OranjeLeeuwinnen. Na de succesvolle commercial met Lieke Martens, is dit een mooie vervolgstap om het Nederlands elftal in aanloop naar Frankrijk en het vrouwenvoetbal in het algemeen weer een stap verder te brengen. Calvé is natuurlijk een oer-Hollands en sterk merk, dus we kijken uit naar onze samenwerking.”

www.calve.nl
www.calve.nl/zoekt-ballenmeisjes-jongens

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief