Marketing Report
Bynder lanceert internationale Growth Monster-campagne

Bynder lanceert internationale Growth Monster-campagne

Byunder heeft de internationale campagne Growth Monster gelanceerd. Bynder wil bedrijven uitdagen om uit te zoeken hoe goed ze zijn voorbereid op het groeiende aantal digital creative assets in hun organisatie. Vijf 3D-monsters verbeelden elk een veelvoorkomende irritatie waar iedereen die merkverantwoordelijkheid heeft zich in kan herkennen.

Grow your brand without monsters is een campagne ontwikkeld in samenwerking met ACHTUNG! mcgarrybowen en positioneert het DAM-merk als de go-to oplossing voor bedrijven die opschalen en groeien in aantal werknemers, vestigingen en digital creative assets.

De vijf 3D geanimeerde monsters zijn het middelpunt van de campagne. Biggie is een vertegenwoordiging van een je-bestand-is-te-groot-error en Notorious Chaos is het voorbeeld van de chronische chaos die in de weg staat van efficiëntie. Samen met Slow Moe, Spill Bill and File Pirate, vertegenwoordigen de monsters verschillende herkenbare dagelijkse irritaties van brandmanagers.

De campagne loopt op socialmediakanalen en netwerken zoals LinkedIn. Via een online quiz  kunnen medewerkers ontdekken welke type monsters zich schuilhouden in de eigen organisatie.

Credits:
Opdrachtgever: Bynder;  Kees Henniphof, Lodewijk de Vries, Ljubica Jovanova | Bureau : ACHTUNG! Mcgarrybowen | Strategy: Carmen Mihu | Creatie: Sam Souen, Kika Douglas, Irene De Eugenio Soto  | Design: Bart Heideman, Miles Salé & Ana Surface | Account: Maaike Stellink | Producer: Souraya El Far | Illustration/Animations: Julian Glander | Music & Sound Design: Antfood.

www.bynder.com
www.achtung.nl


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief