Marketing Report
Bruut Amsterdam en Playground verzorgen millennialcampagne Duracel

Bruut Amsterdam en Playground verzorgen millennialcampagne Duracel

Samen met activatiebureau Playground werd Bruut Amsterdam door Duracell gevraagd om een millennialcampagne voor de nieuwe powerbanks te ontwikkelen en produceren. De campagne, gericht op de Nederlandse markt, maakt deel uit van een strategische transitie waarin Duracell mee wil uitgroeien tot een personal power brand

De opdracht vroeg om een snelle productietijd, aangezien de campagne goed zichtbaar diende te zijn tijdens, en de reis naar, de belangrijke festivals deze zomer, terwijl het op een op dat moment plaatsvindend festival gedraaid moest worden. Bruut Amsterdam slaagde erin om in één draaidag - tijdens Down The Rabbit Hole - alle verschillende uitingen te draaien. 

Die uitingen omvatten onder andere een product-/moodfilm, een pre-rollversie van 20 seconden, een bumper ad van 6 seconden, een Instagram Story-ad en Digital Out Of Home. De campagne is door heel Nederland te zien.

www.bruut.amsterdam
www.playground.nl
www.duracell.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief