Marketing Report
Brunings aangesteld als Head of Global Partnerships bij IMA

Brunings aangesteld als Head of Global Partnerships bij IMA

Cedric Brunings is aangesteld als Head of Global Partnerships van IMA. Brunings richt zich op het ontwikkelen van internationale zakelijke partnerschappen. In zijn rol is hij verantwoordelijk voor het scouten van strategische en commerciële kansen en stuurt hij op dagelijkse basis IMA's Brand Partnerships team aan.

Brunings brengt meer dan tien jaar relevante ervaring in het opzetten van innovatieve samenwerkingen met zich mee. Eerder werkte hij voor organisaties als Viacom, Twitter en EndemolShine aan soortgelijke projecten. In zijn laatste functie als Head of Commercial Partnerships voor EndemolShine was hij medeverantwoordelijk voor het digitale succes van klanten als Unilever, Samsung, Google en KLM in de vorm van online formats, engaging content en de strategische inzet van intellectueel eigendom.

Brunings: "Ik ben klaar om IMA naar het volgende niveau te tillen."

Maddie Raedts, oprichter en CCO van IMA: "We zijn blij dat we iemand van Cedric's kaliber hebben gevonden om deze functie in te vullen. We zien zijn aanstelling als een teken van onze inzet om een toonaangevende influencer marketing agency neer te zetten." 

www.imagency.com

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief