Marketing Report
Brand New Telly onderdeel Talpa Network

Brand New Telly onderdeel Talpa Network

Brand New Telly wordt per 1 april onderdeel van mediatechbedrijf Talpa Network. Het gaat onderdeel uitmaken van de unit Creative binnen Talpa Network.

Het reclamebureau is een belangrijke toevoeging aan de one-stop-shop strategie, waarbij adverteerders op elk vlak binnen het bedrijf geholpen kunnen worden, laat Talpa weten.

Behalve het ontwikkelen van impactvolle creatieve concepten voor adverteerders gaat Creative ook ideeën ontwikkelen voor de kanalen van Talpa Network zelf. Hierbij staat groei van het netwerk voorop. Alle medewerkers van het bureau gaan mee naar Talpa Network.

Wouter van der Pauw, Head of Creative Brand New Telly: “Bij Brand New Telly bedenken we al 19 jaar ideeën met inhoud. Van Nike Panna knock out in 2000 tot recent de Diesel bedankt-campagne voor Lexus. Dat soort ideeën werken het beste als ze vanuit sterke media merken worden ondersteund. Daarom gaan we nu samen met Talpa Network verder bouwen aan ideeën die impact maken. Impact op adverteerders maar ook op het netwerk zelf.”

Ruud de Langen, Chief Creative Officer, Talpa Network: “Creativiteit is altijd al een kerncompetentie van Talpa Network geweest. Om Creative te kunnen versterken met het team van Brand New Telly is een grote stap voorwaarts.

www.brandnewtelly.com
www.talpanetwork.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.