Bonduelle kiest Benk voor ontwikkeling shopper activaties

Bonduelle kiest Benk voor ontwikkeling shopper activaties

23-01-2019 13:39:00 | Door: David de Jong | hits: 881 | Tags:

Benk, een activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing, is door Bonduelle gevraagd om alle shopper activaties voor de Nederlandse en Belgische markt te ontwikkelen en uit te rollen. Doel om de top-of-mind awareness en trial te verhogen voor het bestaande portfolio en de nieuwe productlanceringen.

Lianne Hanenberg, Marketing Manager Retail Benelux: "De winkelvloer is en blijft belangrijk om merkenvoorkeur te genereren en inspiratie te bieden. Benk heeft ons verrast en overtuigd met hun aanpak en ideeën. We kijken uit naar vele effectieve shopper activaties in Nederland en België."

Bastiaan Krips, Joint Marketing Director Benk: "Bonduelle is een fantastisch merk met vele producten in verschillende categorieën. Omdat gedrag vaak op de automatische piloot gaat, gaan we ook op de winkelvloer onbewuste gedragstechnieken in woord en beeld inzetten om de aandacht van de shopper te verdienen. We gaan inspelen op trends en momenten zoals minder vlees, meer plantaardige voeding en gemak middels maaltijdoplossingen. We gaan de Nederlandse en Belgische shopper inspireren met Bonduelle."

www.burobenk.nl
www.bonduelle.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.